holiday

igår tisdag så vaknade jag och tog upp ungarna gjorde dom klara för skolan, mennnnn regnet öste ner och vi lär cykla till skolan vilket tar ca 20minuter, detta ville inte jag så jag hade valet att försöka få tag i Sarah för att få numret till en av ellies vänners mamma och höra om hon kunde ta ungarna eller låta dom va hemma.. fick tillslut numret till mamman så hon kunde ta dom :) så jag spenderade dagen med att tvätta, diska och städa :p på eftermiddagen hämta jag ungarna och efter det så gjorde ja inge mer :p idag är "ansak day" (stavas?) vilket är en public holiday då man hedrar de män som var med i kriget, alla de som dog och överlevde och alla familjer som förlorade någon. ja så detta betyder att ungarna är lediga från skolan... vilket lett till att klockan nu är 11 am och jag håller på att explodera för dom e dryga! haha hur ska jag klara mig till 4pm?! ja så jag får väller skriva igen senare å säga om de lever eller ej ;p puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0