helgen sammanfattad

ja, sist var det fredag kväll och jag va på tåget påväg till evan. när jag kom dit så kolla vi tv, film, åt godis å ja bara umgicks :) på lördagen när vi vaknade så gjorde jag mig klar för Day time partyt och sen körde han mig till stan för att träffa tjejerna :) vi träffades på station och sen skulle vi ta tåget till altona där vi skulle äta och köpa dricka, mennnn då får vi ett text från en tjej vi skulle möta där och hon sa att där fanns inget så vi fick hoppa av på en annan city station men när vi är på affären och köper bröd så får vi ett nytt text och då säger hon att det finns massa affärer och allt i altona. så vi hoppar på nästa tåg och åker dit :) när vi väl kommer fram så kan vi inte hitta henne (maurine) så vi går ner bland affärerna och då går en av tjejerna francine in och köper pengar till mobilen och då kommer maurine på gatan :p så när vi hittat alla så går vi och köper mer bröd att ha till lunch och massa dricka :) sen börjar vi gå mot var vi hoppas att detta party är. vi går och går och kommer tillslut till ett fält med en liten skogsdunge, där har dom satt upp ett tält som är djurgården båset! alla som var där vid den tiden (ca 2pm) va bara vi och massa konstiga!! haha men vi hade kul, satt i gräset pratade och drack :) senare kom det mer folk så det blev roligare :) jätte mysigt plats var det nere vid havet :) ja vi hade jätte kul tills saker började gå fel! en tjej tappade sitt pass och började gråta, men det hittades :) efter det tappade en annan hela plånboken med alla kort och pass och pengar å allt, den hittades inte! jag och två tjejer åkte hem vid jag vet inte när vi lämnade partyt men jag var hemma i cheltenham vid 12 på natten :) dagen därpå var inte min dag! jag vaknade fullt påkörd sittande i min säng och den var full av gräs och kvistar! var även väldigt bakas så jag va upp och drack vatten fick panik för min kamera var borta och sen somnade jag om :p nästa gång jag vaknade hade jag massa text och ett från mirna som sa att hon har min kamera :) så glad jag blev!! ett annat från maurine som ville att ja skulle komma till stan och gå på Queen Victoria market så de va bara upp duscha och åka! så åkte till stan och gick på marknaden med henne och någon kille hon lär franska :) sen gick vi till en pub och tog en drink :) sen va det hemfärd :) kom hem såg på tv å sov tidigt :)! idag måndag så e det min lediga dag så jag sov länge ca 10am och då gick jag upp åt frukost, diskade sen åkte jag till dfo som är en faktory outlet där köpte jag 2 jeans, 2 tjock tröjor och 3 linnen för ca 600sek, helt ok tycker jag :) när jag kom hem vid 3 så åt jag lunch och efter det har jag inte gjort något alls! :) nu är det snart middag så detta får vara nog för denna gången :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0