ännu en helg!

ja nu har en helg till gått förbi :) i fredags så jobbade jag så upp å iväg med barn :) sen under dagen gjorde jag nog inget alls riktigt :p på kvällen så tog jag tåget till baconsfeald där Jennifer bor och vi skulle typ ta en drink å bara göra inget tillsammans meen där fanns typ inget så vi fick åka till ett ställe nära där som ja inte mins vad det heter :p där i en liten håla mindre än Tierp fanns en liten klubb! så dit gick vi, jag tror att alla där inne kände varandra utom vi :p haha men vi hade jätte kul så dit ska vi tillbaka :) på lördagen så jobbade jag, så jag hade fått instruktioner att gå och lämna Oscar vid bensinstation klockan 9am så hans pappa kunde ta han till fotty, sen skulle jag och ellie ta bussen till badhuset och senare möta Oscar där. när vi lämnat Oskar så gick vi till bussplatsen å då visade det sig att vi missat bussen med 3 minuter! irriterade vi blev! så vi gick och köpte donken glass :p när bussen väl kom 20 minuter försenad så tog det oss bara typ 5minuter att komma till the waves så vi hade kunnat gå :p och då var det så sent att vi lika gärna kunde vänta ute på Oscar :p så när vi väntat 20minuter kom han och vi gick in och badade. badade i typ 3h sen hade jag tröttnat och vi(jag) bestämde att det var dags för lunch! ja när vi kom hem var det in med ungarna i duschen och få dom att tvätta sig. när Sarah kom hem så tog hon ungarna till DFO så jag duschade sminkade mig klädde mig och allt som ska göras för utgång :) åkte sedan till stan där jag mötte Caroline, Stella, Maurine, Linn, en norsk och en tysk som jag inte minns namnen på och så födelsedagsbarnet Franziska! vi gick till en kinesisk resturang och åt och drack och hade jätte mysigt =) efter det gick vi till "spice market" som är en natt klubb och där försvann tjej efter tjej! haha tillslut var det bara jag, norsken och Franziska kvar! haha men vi hade jätte kul :) sen tog vi night rider hem så kom hem runt 4am! på söndagen sov jag! till klockan 5pm! haha illa! eller jag vaknade ett par gånger men mådde lite bakis så somnade om ;p tror inte att jag gjorde nå på kvällen sen :p idag måndag min lediga dag vaknar jag av ett galet skrik! det var Oscar som stod i duschen! haha ja men de va väl bra att vakna i tid idag iaf. Maurine ringde och tyckte vi skulle mötas i stan och göra något så vi bestämde att vi ses 2pm. jag kom dit så kom Stella och vi väntade och väntade på Maurine så tillslut ringde jag henne och hon hade missat tåg å grejer så jag och Stella gick och tog en kaffe medans vi väntade :) när Maurine väl kom så var Stella tvungen att åka hem och jobba igen så dom bara bytte av varandra. jag och Maurine gick till ett kamera museum som va lite coolt, sen runt i parker och stan sen tog vi en fika och åkte hem! kom hem och såg på "våra middags program "Neighbours" och "home and away" och sen "the voice" och nu har jag fått igång internet från mobilen att fungera i datorn så jag är över lycklig!!! haha .. ja det är allt för nu puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0