Uttråkad

Jaha vad har veckan gjort?
jobbat,
tränat,
och hmm ja inte mye mer :P
...
ja vad kan jag säga,
drottningen är här och de e ett jävla hallå om de :P
så imorgon ska jag och bella och 2000 andra människor på hennes BBQ i Kings park :)
...
idag är jag strandad hemma!
och det "driving me chrazy"!
jag är i detta huset 5dagar i veckan och på helgerna vill jag bara träffa andra och göra annat,,,
men det är röd dag så går inga jäkla bussar så jag kan inte ta mig någonstans!
jaja sånt e livet..
kanske bra att för en gngs skull inte va ute och konsumera alkoholhaltiga drycker :P haha
blir väl lite av det imorgon då jag och Nina ska på Halowen fest grej på en klub i Freo :)
eller ja det är iaf planen så det är väl 50/50% att det händer xD haha
...
ja nu e de slut på saker att säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0