Helgen slut igen

Hej alla!
ja nu är helgen slut än en gång!
hur kan de gå så fort?!
ja men iaf
Fredag:
Jobba på dagen å sen va de springa till bussen för å hinna med den så ja kunde komma till stan,
när ja kom in till stan fick ja springa igen, denna gången genom stan för att hinna med tåget till Freo där jag skulle trätta bella för "en lugn kväll på pubben"...
hmm ja vi gick till en pubb och bella köpte en öl å jag köpte svenska cider :) smaskens!
ja så vi satt där å bara prata å tog det lugnt :)
sen tillslut bytte vi pubb och prata med mer människor :P
sen tog vi nästa å än en gång prata med mer människor!
massa pratande! haha
vi blev iaf bjudna på bbq på lördagen som vi planerade in att gå på :)
blev en lång natt som sluta hos Bella :P
Lördag:
vakna å in till Freo med bella och åt glass och pommes :P
sen hade jag tänkt åka hem men insåg att ja inte skulle hinna fram och tillbax innan bbq:n skulle börja :P
så fick gå å köpa tandborste å låna smink så kunde ja fixa mig :P
så vi träffade sarah vid 3 å gick sen till pubben igen å träffa Mariam(eller nå sånt :P)
jätte trevligt hade vi :)
men när det va dags att åka på bbq så regnade det å ja va inte så sugen på att åka,
så istället åkte vi in till northbridge :)
där gick vi till en pubb (igen :P)
men ja lämna de flickorna och åkte till ett hotel där ja skulle se Santos vänners band spela,
men ja kom för sent för å se dom :P
så det blev bara att umgås med alla sköna killar istället :P
men jag klaga inte :P
ja efter ett tag där så åkte vi alla till northbridge där pojkarna skulle leta flickor :P haha
detta tyckte inte santo lät så kul då han "redan hade vad han ville ha" haha
så vi åkte hem till han istället :P
Söndag:
vakna av att Santo säger "hey, im going for like 1,5h, but you just sleep" haha vaa?!
ja vad skulle jag göra :P jo jag fortsatte sova :P haha
men han va tillbax inom typ 30minuter för de va fel dag för va de nu va :P
så körde han hem mig,
väl hemma så va familjen ute på något så ja la mig på sängen och somnade än en gång!
sov till typ 1-2 någon å då tyckte ja de va dags att ta en duch å ja nu pratar jag med familjen på skype å skriver här på samma gång :P
...
ja de e denna helgen!
blev som vanligt inte som planerat men som vanligt blev det ändå en toppen helg!
haha
ja nu väntar en ny vecka med jobb och träning tror ja de blir :P
sen får vi se om de e nåe mer :)
puss på er alla :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0