sol, regn, sol regn

Ja nu är ni väl nyfikna på att veta om mina planer höll denna helgen ? :P
haha eller inte, men berättar iaf.
lördag så skulle ju som sakt jag och Nina träffas för en ute kväll i Freo på "Merto".
så på dagen åkte jag till stan för att gå på drottningens BBQ i en park med Bella,,
MEN vi kom si sådär en timme försent så va inga kvar :P haha
men vi satt iaf i parken och åt kakor och prata massa :)
Mysigt!
ja sen skulle jag försöka ta mig hem, och ja jag kan ju ta det oxå
har varit nå stort möte här i Perth så på grund av det så va halva jäkla stan avstängd å de va galet mycket människor villket betyder massa bilar! så tog mig 1timme att komma till stan istället för 15-20minuter!
och den fick inte åka så den stanna där den ska så när jag skulle hem hade jag ingen aning om tider å skit :P
menmen kom iaf hem vid 5pm och hoppa in i duchen med tanken att jag har gott om tid på mig innan ja ska träffa Nina,,
Men haha vi bestämde att vi träffas i Freo 8pm å det betydde att ja va tvungen att åka hemmifrån 6pm :P
så de va bara göra som vanligt å slänga på mig en klänning, dra borsten genom håret å snabt sminka mig :P
kom iaf till Perth och vi bestämde att ja skulle vänta och hoppa på samma tåg som nina, vilket ledde till att ja vänta på perth station i ca 1 timme :P menmen
vi kom iaf till Freo där vi skulle gå på en "byo" resturang :P (bring your own(alkohol)) vi leta och hitta tillslut en :)
åt pizza å drack varsin flaska vin :P
inte så smart av oss kanske :P
haha
men vi tänkte inte på det fören ja fören vi inte tänkte så mye om ja säger så :P
vi gick till "Bennys" å va där ett tag å de lite roliga i det är att varken nina eller jag gillar den kluben/puben men iaf :P
sen bar det iaf av till Metro..
kom in där, tappa bort Nina träffa några vänner så följde med dom :P (nina visdae det sig hade åkt hem xD)
ja de va väl det :P söndagen var inte en så bra dag då jag fick känna att jag druckit en flaska vin själv :P haha
menmen de va det värt :P
...
denna vecka har det inte hänt något särskilt utom att värmen kommit!
gud jag kommer DÖ när den kommer "på riktigt" haha
men det regnar å e sol å sen regnar det lite å sen kommer solen så e inte så kul...
...
ja vad mer?..
igår (onsdag) va ja på änu en date :P
denna gången med en polis pojk :P
jätte trevligt å mysigt var det :)
...
nej det var nog allt tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0