lugnt

Ja jag gör väl som vanligt och berättar lite om vad som hänt sen sist :P
ja sist va de torsdag så tar väl därifrån :P
på torsdag kvällen åkte jag till stan å träffade bella å ja vi gick runt å prata om min date :P haha
Fredag:
Ja då gjorde jag absolut inget! gick å la mig tidigt :)
jätte skönt faktist!
Lördag:
ja då vaknade jag vi si sådär 11-12 tiden men orkade inte gå upp så låg kvar till typ.. ja den va väl 1pm eller nå :P
haha jaja någon gång ska väl de hända ;)
upp å åt "frukost" å sen när Harryson vakna åka han jag och Ric på MC-show i stan :)
massa å titta på men inte jätte kul :P
ja när vi va klara där så stanade jag i stan å mötte Bella och Sara å vi gick och åt middag på Outback Jack´s
så galet gott de e där kan ja säga! haha
ja efter det gick vi till "the moon" och fikade :P
åt chockladkaka som hade räckt till ja iaf 2 personer :P smaskens va även det!
ja efter det hade vi inte så mye å göra så vi alla åkte hem åt varsit håll :P
kom hem å la mig att sova vid ja 11-12 tiden :)
Söndag:
hmm jadu vad gjorde jag??
jo!
ja sov typ hela dagen igen! xD
vaknade å mådde dåligt så tog medicin å somnade om :P
vaknade lite senare och de va aldeles tyst i huset så ja gick å kolla å ja jag va ensam hemma :P
hade inte en aning om var dom andra va eller när dom skulle komma hem så jag... gick å la mig igen xD haha
till slut gick ja iaf upp å prata me mor å far å ja alla som va där :P
sen prata ja lite me "polisen" som e på östkusten just nu :P
sen kom dom hem! :)
haha
visade sig att dom varit å firat "jul" (mamman e muslim så deras jul va då :P) hos mammans mamma :P
å sen hade dom vart hem å barnen sovit middag å sen åkte dom å handlade :P
allt de missade jag!
menmen så e livet :P
Måndag:
igår ja då va de jobb :P
eller ja
harrison går i skolan på måndagar så ja lämnade han vid 9 tiden å åkte hem å damsög lite å sen va ja ledig till 3pm :)
så jag gjorde vad mina föräldrar sakt till mig å gick till köpcentret å shoppade :D
haha
hitta massa fint men köpte inte allt ;P
en klänning för 100 AUD? hmm nej så fin va den inte :P
men de blev 3 klänningar å 1 kjol
sen tror ja inte de vart nå mer :P
ja sen gick ja hem å vid 3pm tiden så åkte mamman å hämta Harrison i skolan å sen åkte dom till Lerissa å va där till typ 5pm :)
under den tiden så hade jag hand om Henry!
ja till en början va de helt ok,,
men efter han sovit eftermiddags grej så va han inte så glad!
de va samma tid som jag skulle laga middag!
så ja fick ha honom på ena höften å försöka laga mat på samma gång!
blää de va inte de lättaste men funkade iaf :)
när mamman å Harrison kom hem så va allt som vanligt igen :P
mat, bad, sagor å sova:P
ja när ungarna va i säng så kolla ja lite TV å sen gick å la mig :P
Tisdag:
idag har jag hunnit med massor å klockan e bara 13.30pm!
mamman tog ungarna till Playgropp så ja va ensam hemma,
men hade fått i uppgift att laga mat till ikväll :P
så jaga först en rednings grej, å sen en kyckling grej :P haha
hann även me å damsuga min bil som såg fär jäklig ut :P ja allt de hann jag innan 12!
dom kom hem å vi åt lunch å nu sover barnen mamman jobbar å ja skriver här :P
ikväll ska ja troligtvis med Nina in till stan å träffa några tjejer :)
så ingen Zumba denna tisdag heller! :P
ja de e väl allt ja har å säga för nu :P
...
någon helg när de e fint väder, jag inte e bakis å inte har andra planer å orkar så ska ja å bella va riktiga turister i Perth å se allt man ska se här :P då kanske ni får lite bilder :P
haha
folka klagar på att de inte läggs upp bilder här men tar typ inga :P
gör ju som sakt inte så mye..
jobbar å festar :P haha illa!
...
ja va e mina planer för denna vecka?
ja som sakt nina ikväll å sen har ja inte planerat förens lördag då "polisen" kommer hem å vi ska väl kanske ses :)
ja nu e ja klar :P haha
puss å hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0