kom på saker :P

skrev tidigare att inget hänt i veckan men det har det ju faktist :P haha
...
på söndagen låg jag på stranden med bella hela dagen (bränd!!!)
jätte kul hade vi!
kul att man kan prata och diskutera andra människor helt öppet för ingen fattar ändå vad man säger :P
..
på måndagen efter jag lämnat harrison på skolan så gick jag till köpcentret och köppte julklapp till mamma å pappa :D
kollade även va de kostar att sända hem paket!
inte billigt kan jag säga!
så om någon blir besviken för den inte får nå sänt i jul så e det för ja inte har penngar å sända hem de! :P
ja men iaf när ja va påväg hem så gick ja förbi en frisörsalong och tänkte "vafan nu har ja prata om att ja måste klippa mig så länge å dom ser intre ut å va allt för upptagna.." så ja gick in å fråga om dom hade tid och javisst!
20-30 minuter senare hade jag blivit klippt!
men oj va jag ongrar det!! :(
har haft håret uppe som en boll på huvet eller i hästsvans sedan dess! :(
hade velat att ja kunde gå till Emma å fixa till det men de e lite långt å åka till henne! :P
jaja bara gilla läget!
...
tisdag tränade jag
...
torsdag orkade varken jag eller Jas gå å träna så vi satt å åt kakor istället xD haha
sen kände Jas att vatusan ska vi inte åka å shoppa för de e kvälls öppet idag :P
så det gjorde vi :P haha
jätte ku å trevligt hade vi!
..
ja nu ska jag iväg som vanligt fredagkväll :p men ska inte ut å festa å dricka! haha så de e ju nå nytt!
om planen följs vill säga ;) haha
...
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0