här igen :P

nu e ja här igan å vad har hänt?
hmm jadu
Onsdag:
då åkte jag som planerat med nina till stan å de va någon tysk tjej som fyllde år :P
vi gick till en bar å hennes värd pappa bjöd på drinkar :P
nina å jag drack varsin å åkte hem sen :P
Torsdag:
ja nej gjorde nog inget :P haha
Fredag:
ja då va jag på bio med Nina :)
såg SHARK i 3D :P
faktist helt ok :P
Lördag:
BBQ! :D
jag, sarah och Bella hade bbq hemma hos Bella :)
massa öl/vin konsumerades haha
med öl å vin än mat :P haha men de e så en bbq i australien ska se ut ;)
sen senare åkte vi in till freo för å festa :)
tappa bort bella å sarah men hitta "polisen" haha :P
öl kylen!
Sarah min första man ;P
Bella min andra man ;P
dom skötte grillningen å jag hämta öl till dom å tittade på när dom fixa maten å drack vin ;) haha
smaskens!
ja i badet med öl å badmössor å jadu :P haha
bussen på väg till freo :)
lite på pikalurven alla 3 tror jag ;)
Söndag:
ja åkte till Freo och träffa bakis bella! haha
helt underbart då hon mådde skit å jag mådde toppen! haha
brukar va tvärt om :P
så de va härligt :P
satt vid vattnet å åt pommes å sen åkte vi till McDonalds :P haha
Måndag:
inget! haha
ja de va väl allt :P
puss å hej på re ;)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hur lång tid har du kvar i australien? :)

Jag funderar på att söka mig dit i januari faktiskt ;)

2011-11-14 @ 21:35:10
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag e kvar här i Perth till januari å då ska jag och 2 andra tjejer åka å backpacka på östkusten till i Juli :)

Jaha, vad ska du göra då? :)

2011-11-15 @ 06:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0