Svar på en komentar :)

Det är så att någon gammal vän som jag inte vet vem det är vill veta varför jag valde att bli aupair, hur länge jag ska vara borta och även hur familjen är och var jag är så jag tänkte väl svara på det :)

jag valde att bli aupair då jag just tagit studenten och har studerat naturvetenskap så jag måste välja något att plugga vidare till, och då jag redan andra året hoppade av(började igen senare) och då jag inte vet alls vad jag vill bli så är detta en chans att få se ett annat land än sverige och även lära mig mer engelska och jag tycker om att ta hand om barn så detta var ett bra alternativ för mig :) jag ska vara borta i ett år hoppas jag, har kontrakt för 6månader men hoppas på att få en till familj så att det blir ytterligare 6. Jag har inte träffat familjen jag skall jobba för än då jag är hos släktingar nu i en vecka men det är föräldrarna mamma å pappa och dom har 2st pojkar som är 2,5år och 3veckor. de är egna företagare och har en kateringfirma, kan inte säga så mycket mer fören jag träffa dem. just nu när jag är hos släkten är jag i brisbane men när jag ska jobba kommer jag bo i Perth :)

jag hoppas det var svar till min gammla vän :)

det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

ÅH, vad roligt att du skriver blogg! Denna ska jag läsa dagligen ;) <3 Hoppas du har de bra där nere, och att du mår bra. länge sen vi hördes och sågs!! PUSS <3

2011-07-11 @ 10:03:47
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0