Regnet det bara öser ner!

Jaha idag är ån så länge en ganska dålig dag :P harryson är fortfarande sjuk och nu har han smittat mamma Jas så att hon oxå är dålig, men harryson får iaf medicin som inte Jas kan ta pågrund av bebisen så får se hor det blir i helgen :P men iaf :P idag på morgonen bestämde vi att jag och harryson skulle gå till biblioteket och lämna/låna böker så att det iaf blir lite variation i allt läsande :P men då var frågan om vi skulle gå eller ta bilen för dom sa igår på vädret att det skulle regna men himlen var blå så långt man såg så jag bestämde att en promenad skulle vara skönt så kunde vi stanna i lekparken oxå på vägen :P haha tji fick jag! när jag väl hittat till biblioteket och vi hade lånat nya böker och skulle till parken så,, regnet öste ner! haha så det var bara att gå i rask takt hemmåt :P å nu ligger barnen och sover middag och Jas jobbar lite så jag passar på att vila ;P men vet inte hur det blir med det då jag märker att det läcker in vatten i mitt rum! får kanske ta å kolla på det :P
Jaha det var allt för nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0