Kallt

Gud! nu e klockan typ 10-11 på morgonen å de e kallt! sitter i sängen fullt påklädd å med ett tjockt täcke över mig! trodde ja åkte till ett varmt land ;) haha men de blir väl varmt snart :) å en sak till deras hus här e helt konstiga, dom har inte som vi fönster som går att stänga, utan halva väggen i rummet jag sover i är öppet hela tiden! inte konstigt att de e kallt :P på nätterna här e de bara typ 5 grader!
jaha dagens planer är att komma upp från värmen under täcket för att göra mig i årdning så att jag är klar då monika kommer och hämtar mig för en dag på stan med kanske lite shopping, bio å lunch :) låter mysigt tycker jag :) ikväll blir jag ensam i huset då alla ska  iväg på egna grejer.. men då hinner ja kanske vila lite ;P haha
det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0