Jasmina's födelsedag :)

Jaha idag är det Jas' födelsedag så började dagen med att hjälpa till lite å fixa för att 3 av hennes vänner med barn skulle komma och fira henne :) men oj va rörigt det blev då :P barnen bråkade om samma leksaker och skriek och höl på och mammorna ignorerade och bara prata högre :P haha men det var trevligt iaf :)
Vädret här är ur dåligt, det bara regnar och är kallt :/ så i helgen ska jag ta mig till köpcentret och köpa lite kläder så ja slipper frysa ;)
Ja jag har väl inte så mye mer nytt att säga så :P ska passa på att sova lite nu medans Harryson sover middag ;P kunde inte sova inatt då regnet höll mig vaken större delen av natten...
Det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Du måste ladda upp bilder på familjen, Perth och gullungarna sen :D

2011-07-20 @ 15:09:47
Postat av: Åsa

Ja jag ska väl ta lite bilder någon dag :p å sen får vi se om jag får ladda upp bilder på dom... har inte tagit mig för att fråga det då jag iaf inte har några bilder :P men i helgen ska ja ut på en tur i stan och då kan ja ta me kameran iaf ;)

2011-07-20 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0