Framme :)

Ja, nu är jag äntligen framme! de va en lång resa med de gick bra iaf :) flög furst till London de flyget tog bara typ 2-3 timmar så de gick fort :) sen fick jag vänta där på flygplatsen i 3 timmar tror ja de va, de va jätte trist å jätte mycke folk :P sen tillslut fick ja sätta mig på planet mot Hong Kong som tog 11,5 timmar! TRÅKIGT! men ja sov mesta delen ;P i Hong Kong fick ja vänta i ja tror de va 5-6 timmar... å då tänkte jag att ja skulle äta lite på McDonalds, men klockan va ju bara sju deras tid så fans bara j***a frukost menyer! så då tänkte ja att ja väntar några timmar på att få vanliga menyn, men vid 10 när ja inte orkade vänta längre va de fortfarande frukost! menmen sånt man får ta.. sen va de bara sista flyget till Brisbane som tog ca 8 timmar å på de sov ja oxå :P när ja kom till yullen så fick ja prata med massa vaktgubbar för ja hade typ godis å medicin med mig :P men de va ok :) sen va de bara å leta taxi! när jag tillslut hade hittat en så gick det fort hem till Lotta( mammas kusin) och hon var vaken å väntade på mig :)
Nu sitter ja på en pubb där lotta jobbar me å fixa poker :) verkar jätte kul men ja kan ju inte riktigt spela så ja sitter här å skriver istället :P ska titta på sen när Monika(lottas dotter) kommer å spelar senare :)
de e jätte varmt å alla här går i långbyxor å tjocktröjor! dom tycker de e kallt!! helt galna :P själv har man ju sommar klänning å håller på å dö för de e så varmt! haha men ja glömde solkrämen för fick lite brottom för att komma i tid så vi skulle hinna sätta upp allt innan de skulle börja spela, så de blir å va inne idag så ja inte bränner sönder mig :P
det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0