Första dagen på "jobbet"

klockan är snart 13 och jag är helt slut! haha dagen började typ 6 för mig då jag gick upp klädde mig och bädda sängen, sen klockan 7 gick jag och väckte harryson och gav han lite böcker att roa sig med i spjälsängen i ca 30minuter till var det tänkt. men när jag var mitt uppe i att borsta hår och tänder å sånt så hör jag hur han ligger och skriker så ja får låv att gå och ta upp han lite tidigare än planerat(efter 10min istället för 30) sen va de bara blöjbyte, klä honom å fixa frukost.. sen satt vi och läste lite i favoritboken "Hide and seek, First words" som vi på 3dagar har läst massor av gånger :P sen kom Jas vännina och hennes dotter på besök å då vart de liv haha när dom gick var det bara fixa lunch å sen hopp i sängen... Så det är där jag är nu på dagen å ja skulle lätt kunna sova flera timmar nu :P men ja lär gå å plocka årdning lite och ja jag vet inte vad men om ja lägger mig för att "vila" så kommer ja inte vakna i tid haha :P
Ja det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Du verkar ha mycket att göra. Hur gamla och hur många är barnen du jobbar med? :) PUSS på dig min kära kusin som jag saknade i helgen när jag träffa alla andra!

2011-07-18 @ 13:50:47
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja de är en del att göra men det är inte så jätte jobbigt :P det är två barn Harryson som är snart 2år och Henry som är snart 1 månad :) ja var väldigt avis på er alla som va hemma i Tierp och fick träffa vad som verkar vara ALLA :P Puss på dig

2011-07-18 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0