biltur

Jaha idag har de inte hänt så mye nytt utom att ja och Eric var ute med bilen och jag fick köra vänster trafik för första gången :P va lite läskigt i början men på slutet va de helt ok :) ja har fått en egen bil nu som ja kan använda bäst ja vill :P imorgon börjar "jobbet" så får se hur det går, men det ska nog gå bra tror jag :P
har börjat fundera på vad jag vill göra nu medans jag är här mer än å jobba :P tänkte göra en lista på allt jag vill hinna med men när jag satte mig för att börja kom jag på att jag vill göra så mycket som möjligt men vet inte riktigt vad :P haha så min lista blev det än så länge inget av, har någon nått förslag på vad man bör ha gjort efter ett år i Perth? :P
Det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0