Barnkalas!

Ja idag var det då dags för Harrysons kalas! uppe vid typ 7 för att hjälpa till med de sista förberedelsena och 9 var vi påväg till ett ställe "djungel gym", de va typ massa såna madrasser man har i idrottsalar som va formade och lagda på högar å grejer och stutsmattor och massa :P ungarna typ 16st hade skit kul iaf :P ni ska få en bild på tårtan som Jas och hennes vänn gjorde! haha
Tårtan
....................................................................................................................................................................
sen va de hem och då kolla jag fb om någon annan aupair hade svarat på om de ville träffas i stan, och det hade en gjort :) så jag svarade henne men hon va inte längre inloggad så ja sa att hon skulle smsa om hon ville ses :P typ 2min efter att ja lämnat datorn får ja sms om att hon vill ses :) så ja gjorde mig iordning och åkte in till stan :) och det lite jobbiga var att vi bestämde att vi skulle ses vid tågstations södra utgång,, men den e liksom lång :P så jag stod vid en bro precis där man kommer upp från tågen och går ut och så gick det förbi en tjej som jag tyckte såg ut som hon på bilden men va inte helt säker, och hon kolla på mig men fortsatte gå så jag trodde ja såg fel :P men typ 2min senare får ja sms å hon fråga om det var jag som stått där :P haha bra vi e :P men vi hitta varan och gick till ett belgiskt cafe och åt pommes och hon drack öl :) hon(chiara) va jätte trevlig och så så vi ska kanske ses nästa helg med några andra :) kändes lite konstigt i början å träffa någon man inte alls känner och ja så :P då saknade jag alla vänner där hemma!
.................................................................................................................................................................
ja så kan jag väl än en gång nämna att vädret här suger! det är fortfarande storm och ser inte ut att vara på bättringsvägen :( försökte ta en bild på hur äckligt mye de blåser och regnar men syns inte så bra :P men ni kan få den iaf :)
Storm
Jaha det var nog allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Vilken grymt snygg och cool tårta :D

2011-08-10 @ 13:30:22
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja visst va det :)

2011-08-10 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0