lugn helg

Ja nu e det söndag kväll igen :P
helgen blev som vanligt inte alls som planerat!
varför planerar vi äns när vi vet att de aldrig blir som vi tänkt? haha
ja iaf på fredag kvällen så gjorde jag absolut ingenting! låg i sängen å läste å kolla film typ :P
så det innebar att ja vaknade tidigt på lördag morgon vilket var bra då jag och bella bestämt att vi skulle ses i Freo vid 11-12 :P så jag gjorde mig klar(/packa väskan) och vid ca 10am tog ja cyckeln till tåget :)
ja jag skulle ringa å väcka bella när ja satte mig på första tåget men den dummingen svarade inte fören efter ungefär 20 försök! å då va jag bara 20 minuter ifrån freo!
inte glad va jag!
så ja fick sitta för mig själv i parken medans ja vännta på henne,,
galet varmt va det! typ 32 tror jag det var!
ja sen kom hon iaf å vi flytta oss till under ett träd så vi va i skugan för det var för varmt i solen :P
satt där i hmm ja timmar och prata lysna på musik och bara ingenting :P
jo vi försökte bestämma vad vi skulle göra på kvällen :P
tillslut så kom vi fram till att vi skulle åka hem till bella så hon fick fixa sig för å gå ut så skulle vi på pubbar/barer :P
trodde vi ja! haha
jag får sms från Hayden som tycker vi ska åka till han istället så de gör vi :P
han och hans vänn kom och hämtade oss :P
ja så va de hem till dom och lyssna musik, dricka, prata spela spel å ja allt vi gjorde!
jätte kul hade vi iaf :D
sluta iaf med att vi sov kvar :P
ja så idag körde Hayden oss tillbax till bella å hon bytte om å så åkte vi in till freo igen :P
satt å åt strips å prata massa :P
ja sen va de väl bara för mig att börja ta mig hemmåt :P tar mig ca 1.5-2 timmar å komma hem så :P
kom hem vid 2pm å sen dess har jag bara varit med familjen typ :P
ja så såg helgen ut :P
ikväll ska jag bara vara hemma å ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0