Zoo

Ja, idag så har det hänt massa och inget :P haha men kan väl berätta iaf :P
Vaknade typ 6 av att barnen skrek,, så ja tänkte att va tusan ja e vaken så ja kan väl gå upp, så försökte komma ur sängen tog typ 40min för de va så jäkla kallt i rummet :P men iaf, kom tillslut upp och började fixa mig men va jätte hungrig så tog paus och gick och åt chokladgröt till frukost :D sen fixa jag klart mig och insåg att ja hade massa tid kvar tills bussen gick så kolla datorn lite, men tillslut va jag sen till bussen så fick skynda mig men kom försent så fick vänta 30min på nästa buss.. kom in till stan och mötte Chiara och Mette och vi skulle tillsammans försöka hitta resten av tjejerna :P det med försöka är ett väldigt bra ordval då vi skulle träffas vid "infopoint" men... vi hitta 2st så vi sprang emellan dom och letta efter någon som såg lika "lost" ut som oss :P hitta dock inga :P så tillslut gick vi tillbax till station och hitta en karta och såg att det fanns ytterligare en "infopoint" så vi gick dit för att kolla om dom va där :) såg tre tjejer så vi fråga om dom oxå va aupairer och skulle träffa några :P tur hade vi för det var några av dom vi skulle träffa :) tre tyskar.. vi väntade och väntade men det kom inga mer så vi bestämde att vi inte kunde vänta mer och gick mot hamnen för att ta färgan till south perth där "Perth Zoo" ligger :) Mette var dansk och jätte trevlig, Chiara som jag även träffa förra helgen är från belgien och även hon trevlig :) dom tre tyska tjejerna minns jag inte namnen på, och dom var inte alls trevliga :P dom prata tyska med varandra hela tiden! och när vi FÖRSÖKTE prata med dom så fick vi korta svar.. så när vi åkte från zoo tillbax till stan så dumpa vi tyskarna :P vi gick och leta någonstans att äta och hamnade på "Hungry Jack" vilket va ganska gott :p sen gick vi runt lite och Mette leta efter nå kort :P sen åkte vi hem :P å här e jag nu :P haha
ni ska få lite kort från zoo tänkte jag :P
Citystan
Krokodil
Fult djurRiktigt fult djur :P haha
jagJag å en kängru
Cooling :P
Ledsen apa :(
söta sköldpaddor :)
Timon! haha
Koala :)
Nu årkar ja inte ladda upp fler fog miljoner bilder :P ni kanske inte äns orkar titta på alla :P haha
ja det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0