Idag

Jaha idag har inte hänt så mye :P när ja sluta så åkte ja in till stan för att träffa bella lite, va jätte trevligt :) skönt att prata av sig lite svenska :P haha ja jag vet inte vad jag ska skriva riktigt händer så mycket men endå så lite om ni förstår :P haha
så denna gången kan ja ju ta några tankar :P haha
  • En osthyvel? hur kan man inte ha en sån? det är bara helt idiotiskt att försöka hyvla ost med kniv.!
  • och mat, hur kan man inte äta typ vanliga makaroner typ, utan att de e i någon sås eller så..
  • varför har man inte Fil, messmör, vanlig korv, plock godis hmm ja det finns massa mer!
  • hur kan man inte äta pankakor till middag? :P
  • varför finns inge ord för lagom och varsågod?
ja där är lite saker jag funderar på ibland :P hade en längre och bättre lista i huvet men e så trött nu så kommer inte ihåg :P haha
jaha här ska ni få som ni kanske väntat på nu :P
Harrison :)
Jag och Harryson :)
Henry :)
Jaha det får räcka nu :p haha god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Naaaw, vilka söta ungar du tar hand om :D

2011-08-16 @ 13:11:55
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja visst e dom!

2011-08-16 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0