Stranden!

Igår va jag äntligen på starnden!
Åkte till Fremantle för att träffa Chiara och träffade även Nikki(UK) och vi gick till stranden och bara satt och pratade och bara va :) helt underbart skönt att det äntligen va tillräkligt varmt för det! efter det gick vi till en marknad och bara kolla runt lite, sen gick vi till en pub-resturang och tog en öl och åt mat :) när vi kom därifrån va klockan typ 6-6.30 så jag och Nikki åkte till "Chlermont"(tror ja de hette :P) och gick på en annan pub där det brukar va massa aupairer på söndagar :) så vi tog en till öl/cider och väntade :P men det kom inga fler så vi bestämde oss för att åka hem och gå ut en annan kväll med fler istället :) kom tillbax till stan och kom ihåg att sista bussen hem gick vid 7 och klockan va 8 :P så fick lov att gå och försöka vinka in en taxi :P men det gick ganska fort iaf :P så hoppa ja in i den och sa vart jag skulle och chaffören fråga hur han skulle köra för att komma dit!? haha ja sa jag har ingen aning så han sucka och slog in på GPS:n och allt va bra :P kom hem och kracha på sängen och det är därför ja inte skrev detta igår :P
......................................................................................................................................................................
Idag är ingen bra dag då alla i familjen utom jag är sjuka :/ så vi gör inte så mye alls.. e dåligt väder igen oxå :P
Ja det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Bella

hej hej!

Jag är en svensk au-pair som just kommit ner till Frementle, har hamnat i en underbar familj men känner ingen här nere, har du några tips lr vad som att dela med dig av? :) Bella

2011-08-12 @ 05:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0