oj

ojsan ser att det var väldigt många dagar sen jag skrev sist :P vad har hänt sen dess? hmm..
har varit galet trött, därför jag inte skrivit :P men sen i veckan har det varit som vanligt lite aktiveteter och så :P alla är nu friska så det är skönt! i torsdags när Harrison va lagd och allt va klart så åkte jag iväg till Clermont och gick på en pub där och träffade Chiara och Janell(en från canada) vi tog några drinkar och åkte sedan hem :) kul faktiskt! och igår fredag så va de stor utgån på G :P haha så en en gång när allt va klart klockan 7 så fixa ja mig och gick till bussen för att åka till Fremontle och träffa Chiara och Janell igen för en riktig utgång :) kom fram typ 9 då gick vi och åt /dom åt :P då fick ja se en karta dom gjort :P haha å den va inte som alla andra för på den va enbart alla pubar och clubbar utritade :P haha det var tänkt att vi skulle hinna med flera men :P vi börja med en xD haha har ingen aning om va den heter men det va jätte kul där så vi råkade va kvar där till dess att dom stängde klockan 1, då gick vi vidare till ett annat ställe där vi blev kvar till 3 nånting :P det dumma var bara att mitt sista tåg gick 2 nånting :P men ja sov kvar i fremantle så de va ok :) ja och nu e jag här :P kom nyss hem och ska ta en duch äta och fixa mig för som det ser ut så ska vi ut igen ikväll med några vi träffade igår :P men ja vet inte än :P haha
jaja det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0