Jaha

ja jag skrev lite igår om vad som hänt i veckan och så, så nu får jag väl berätta om vad som hänt sedan dess :p haha
ja då sa jag att vi som va ute i fredags skulle ut igen men så blev det inte, utan jag kom hem gjorde ducha tog cykeln till köpcentret och köpte nya skor å ett linne :P sen hem bytte om och tog bussen in till stan för att kolla det "svenska" cafet igen :P dom har inget jag skulle tänka mig se i ett svenskt cafe :P haha ja sen tog jag tåget till Fremantle igen för att träffa en tjej Bella från sverige som bor och jobbar där, så vi skulle ha en ute kväll :) men vi skulle ses vid 6 å ja va där vid 4 :P tänkte att ja kan väl roa mig lika mye där som hemma,, men så va de inte :P efter typ 40minuter hade ja kollat alla affärer och träffat killarna vi skulle ut med och bestämt vilken pub/klubb vi skulle ses på :P ja sen satt jag vid stationen och tittade på människor haha ja sen kom iaf Bella och vi gick till "Hungry Jack" och åt LITE jag var fortfarande bakfull från kvällen innan då alla människor va väldigt givmilda och bjöd på drinkar hela tiden :P men vi gick iaf ut till "Newport hotel" (samma som ja börja på i fredags) och hade några drinkar träffa lite folk och killarna från fredags kom och gick :P sen gick vi vidare till samma klubb vi va på i fredags och va där i några timmar :P men de va galet mye folk så jag tyckte inte de va så kul :P sen skulle vi hem :P jag skulle ta tåg och Bella taxi men vi såg kön till taxin å den va galet lång så vi tänkte att vi gör som Chiara och Janell och går till station och ringer an taxi,, det gick inte! så hon fick gå tillbax till kön helt själv, kände mig dum då men.. ja jag kunde knapt hålla mig vaken på tåget och sen skulle jag hitta en taxi! försök inte åka taxi i perth på en lördags kväll vid 1, då ska alla göra det! så det tog mig ca 1timme att få en taxi att stanna.. ja jag kom iaf hem la mig i sängen och skulle sova, men pling ja va helt klar vaken! höl på att bli galen! men somnade tillslut och sov fram till ca 12 idag :P gick upp åt lite och skulle städa lite, men pratade med mor och far och sen somnade jag några timmar till xD så nu klockan 6.30pm lär jag sätta mig och skrubba duchen... inte kul! men det är värt det, för har haft så kul i helgen och mött så mycke kul å trevligt folk (ett par inte så trevliga oxå) så vad gör väl lite kvällsstädning :P haha ja har jag nåe mer att säga nu,,, nopp så får väl säga att det var allt för dennna gången :P skulle kunna säga massa mer men orkar inte haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0