BBQ

oj som vanligt har jag inte skrivit på ett par dagar :P men kan ju skriva nu vad som hänt (även det som vanligt :P)
Onsdag: signing å sen tror ja inte de va så mye mer :P
..
Torsdag: åkte vi till Chiki monkis som är ett lekhus eller vad man ska säga :P massa lek grejer å massa ungar :P faktist lite kul :P
..
å igår fredag: ja hade kunnat strypa ungen när klockan bara va typ 10, så vi hade inte en så bra dag! Han börja dagen med att slänga bilar i ansikte på mig och när ja tog tag i han å sa till så efter de ställde han sig och försökte sparka mig i ansiktet(satt på golvet :P) å när ja sa till om de så bet han mig! va så j'''a arg! å sen när mamman och bebisen kom upp så låg bebisen på en grej på golvet å då bestämmer ungen sig för att kasta klossar på sin lillebror, mamma Jas blev tokig på han! sen försörde han grejer på sitt tåggrej så han fick inte ha det heller! så innan 12 hade han blivit av med tåg, bilar och klossar :P bra jobbat! ja sen på eftermiddagen kom Jas syster med sina barn å då va det bara att ta Harrison och hans kussin Adan ut på gården och leka.. Adan va helt galen och bossig unge,, blä! haha ja tillslut va det tack och lov kväll och jag hade planerat att åka in till stan för att träffa några tjejer på en irländsk pub(blä!) så jag gjorde mig i ordning och åkte in men när ja sände ett sms till dom så hade dom ändrat sig å va inte där å visste inte var dom va å ja gud vet vad! så ja va änsam inne i stan en fredagkväll :/ inte så kul kan ja säga! men ja ringde bella för att få klaga å få sympati att dom andra va elaka :P så satt på lyssande bollar (som e typ parkbänkar tror jag xD) och prata svenska i telefon å då kommer det en kille å sätter sig breve å tar min han och säger "hej hur är det? jag ska bara hålla din hand så att du inte är så ensam!" haha han va helt konstig så tillslut så va Bella min extremt svartsjuka pojkvän som jag älskade så mycke å ja vet inte allt! haha MEN killen vägra gå! så tillslut så sa ja att ja va tvungen att gå å träffa "han" men killen följde efter mig! då blev ja lite orolig men bella bara skratta! haha så ja vandrade runt å prata svenska och helt plötsligt stanna för att läsa ett sms(som ja inte kunde när jag gick? ja va nykter!) skratta skriva och sen fortsätta gå å prata :P måste sett hel mongo ut men vad gör väl det? :P haha ja tillslut så skrev en kompis att jag kunde komma över dit så åkte dit å såg på film, mys va de :)
..
idag lördag: ska ja ta mig upp :P göra lite städning och sen åka till Freo för BBQ med några tjejer :D får se hur det går :P haha sen blir det en tidig kväll hemma då jag ska jobba imorgon :P
..
ja det var allt för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0