:)

Ja nu får ja väl änen gång säga att det var ett tag sen jag skrev :P känns som att jag bara blir sämre och sämre på att göra det :P men det är kanske lite för att det händer så lite och sen helt plötsligt blir det helg å då hinner jag nästan inte äns äta och sova :P haha jodå ja tar mig tid att göra det men svårt att hitta tid för det på helgerna :P ja men sen i onsdags när jag skrev sist har detta hänt
Onsdag kväll:
ut på "mustang bar" med massa tjejer! jätte kul :) men det blev en tidig kväll då jag skulle jobba torsdag :P
torsdag:
jobba som vanligt, harrison i skolan så ja städa hela dagen
fredag:
ja de e här allt börjar hända :P haha normalt iaf :P
utgång med Bella i Northbridge som är ett ställe i Perth med massa krogar barer pubbar ja allt vad men kan tänka sig ska finnas för att fulla människor ska kunna roa sig :P haha så vi gick till lite olika platser som ja inte minns va dom heter men de va tidigt vilket även betyder tråkigt :P haha så vi vandrade runt på gatorna istället haha å fick höra den sämsta ragg repliken någonsin! haha men de va iaf kul :P
sen kom vi på nå vis mitt i ett gäng killar som va skit roliga så vi följde me dom till lite barer å klubbar å va de var :P ja hade iaf jätte kul! hände massa för dom va galna ! men de e nog inte så kul för er att läsa om för ja, jag tror inte ja kan skriva så ni fattar å de va nog bara kul om man va där :P
lördag:
ja sen va de lördag vilket som vanligt betyder bakis! så jag å bella träffades i Perth och åt på McDonalds :P haha vi satt där å åt och prata massa :)
sen åkte ja till belmont (där ja bor) och gick till shoppingcentret och köpte skor :D så nu måste jag inte ha klackar när ja går ut på krogen :P
sen på kvällen så va jag barnvakt åt barnen som sov, väldigt jobbigt! satt å titta på "in her shoes" tills jas och ric kom hem då gick jag å la mig och sov! haha
söndag:
åkte jag till Freo och träffade bella :)
vi åt underbart god glass och sen lite mat oxå :P och prata massa mer :P borde ta slut på saker att prata om med en människa men de gör de inte xD haha
ja sen hände inte så mye mer!
jo jag ska väl kanske/troligtvis på date någon gång nu snart :p haha får se hur de är! haha
har inte riktigt vart på en seriös date förr så :P menmen blir säkert kul :P haha
Idag måndag:
HArrison är i skolan så ja har roat mig med att städa lite å ja.. typ det :P
e väl snart dags för mig att åka och hämta han.... BLÄÄ så skönt när han e i skolan! haha
nejdå :P
...
ja de va väl allt så långt!
jo ja har fått mer bilder från min road trip så har nu "bara" typ 1500 biler så kanske lägger upp fler för dom ja fått nu är så galet mye finare än mina! haha
jaja nu va de allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0