än en gång

Ja helgen då :P
Fredag:
Planen var utgång med Tjejerna (Bella, Janelle och Denics) men blev väl inte helt så :P
ja å bella träffades först på en bar å tog nå drink medans vi väntade på de andra och när dom kom så vart de springa :P haha
kan ju säga att det är en anledning till att jag inte tycker så mye om Northbridge,
man går till en bar/club e där i säg max 30minuter sen springer man till nästa å sen nästa å ja ni fattar grejen :P
men va kul iaf, alltid kul med tjejerna :P haha
lite senare kom Santo (han ja skulle på date med) in :)
Sluta med att vi åkte till honom där det var fest :P haha
Lördag:
Frukost på cafe :) smaskens!
sen iväg till Freo för å träffa Bella för att gå till stranden :P fast mest för att vi skulle få vår bakis glass som finns i Freo hamnen ;P den e helt underbart god kan jag bara säga! haha
ja vi låg på stranden å sen gick vi till parken :P
på kvällen va det planerat att den där daten skulle hända med middag och bio,, men haha så blev det inte riktigt!
istället blev det takaway och film hemma hos honom i soffan :P haha
men de gick lika bra de :)
Söndag:
Vaknade hos Santo å åkte iväg för att äta frukost som va jätte god!
sen hem å fixa mig för att än en gång åka till Freo för å träffa bella :P
kan säga att de va galet  varmt 36grader som varmast!
så vi gick å köpte bakisglass för bella va lite bakis så jag fick sympati äta ;)
sen åkte vi till en strand å bada å sola hela dagen!
jätte varmt i luften men jätte kallt i vattnet! haha
ja men när vi skulle därifrån så kom vi till bilen och,, oj den starta inte för bella hade glömt slå av lyset (IGEN!)
haha ja så Bella får springa runt på parkeringen och fråga folk om dom har startkablar och vill hjälpa oss,
det har ingen!
så vi fick tillslut ringa till hennes värdpappa som kom och starta åt oss :P
efter det åkte vi och leta vart vi skulle äta, blev tillslut "red ruster", det gör vi inte om e väl betyget det får! haha
ja sen fick ja börja försöka ta mig hem oxå :P sista bussen hem på helger går 7.30! helt galet tidigt men :P
kom iaf hem å dog på sängen :P
Idag måndag:
upp och så skulle vi lämna Harrison på skolan så jag mamman å båda ungarna packa in oss i bilen för att lämna honom och när det var gjort så åkte vi(mamman jag å henry) till ett köpcentrum där ja gick runt i 1timme å kolla på allt ja vill ha men inte har pengar att köpa :P haha
å ja kan säga att ja tycker inte helt om modet i detta land,
dom har hål i kläderna :P
mer än vad som behövs menar jag då :P
typ en kläning kan se jätte fin ut men så kollar man närmare så e de hål typ över midjan eller magen eller så!
nej de tycker jag inte om :P
och jag har kommit på varför alla tjejer har så fula fresyrer (allt hår mitt på huvet i nå grejs) men de e nog
för att när de e varmt så e de inte så kul å ha håret nere för blir väldigt svettigt å håret bara klibbar fast på hela kroppen :P så ja ska nog ta efter det å sätta en boll på huvvet :P
...
ja det var allt jag hade för nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0