Slut!

Ja nu kan jag äntligen gå och lägga mig! ;) Harryson (som är snart 2år) har blivit matad, badad och nattad a mig sen sist jag skrev :P och samma sak för lilla Henry(snart 1månad) fast honom tog mamma Jas' hand om :) så nu ligger alla (även Jas') och sover så snällt :) imorgon blir en ny dag, fast typ lika som idag :P utom att Jas' och Henry skall iväg från 8 till typ 12 så jag och Harryson ska försöka roa oss helt själva, men det ska nog gå bra :) imorgon kväll kommer 'Ric hem från Brisbane :) ja mjag har inte så mye mer att säga så ha det bra alla som läser :)
det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: katrin

hej :) Hittade din blogg nu precis när jag sökte efter au pair bloggar, Perth. Jag flyttar nämnligen dit i oktober :) Hur länge stannar du kvar?

2011-07-19 @ 16:15:22
URL: http://hejkaty.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej :) jaha va roligt :) jag är kvar till slutet på Januari :)

2011-07-20 @ 06:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0