Slut på första jobb veckan :)

Jaha nu var första jobb veckan slut å den slutade väl kanske inte perfekt då Harryson var tvär vrong när ja skulle ha upp han ur badet och det fortsatte när han skulle smörjas å få på blöja å pyjamas så tillslut komma pappa Rik in och sa till honom att han måste lyssna på Åsa :) då gick det lite bättre iaf :P haha jaja men han är bara två år så man kan väl inte vänta sig att alla dagar ska vara bra :P men det ska bli skönt nu med helg då det innebär att jag är ledig och då ska jag försöka hinna med att 1. shoppa så jag har kläder mm :) 2. kolla upp tränings pass så jag kan träna lite :) dom har både body pump och zumba som låter bra så ska kolla om det finns tider som passar :) 3. ha en tjej morgon med Jas då vi ska åka iväg och äta frukost ute och bara vara utan barn :) 4. göra mina städsyslor som jag glömde igår och inte hann idag när Jas påminde mig :P 5. ta lite bilder att lägga upp här ;P haha ja men det var nog allt jag ska hinna med får se hur det går :P
jaja det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0