Sjuk

Stackars Harryson är sjuk och det blir bara värre :( han har hosta och snorig näsa så han kan inte sova då... ganska jobbigt för oss alla... menmen.
idag har vi vart på leksaks rea och köpt MASSA leksaker som ska till massa andra barn i julklappar å födelsedagpresenter :P och vi köpte även en bilbarnstol som jag ska ha i "min" bil så jag kan ta med Harryson när vi ska iväg på alla aktiviteter :P ja vad finns det mer att berätta om idag,, jo en granne Maria som är en italiensk äldre dam hon lagade middag till oss idag och det var helt galet gott! hemma gjord pasta och hemma gjorda köttbullar i nån tomatsås grej! Hon är så snäll och söt, hon kommer hit och fixar trädgården och hon kommer och lämnar örter och hon lagar mat lite då och då(säger Jas') och ja hon är jätte mysig :) så jag ska kanske gå till henne någon gång och lära mig göra pasta och kanske något mer gott :)
Nej det var nog allt för denna gången :)
(bilder kommer kanske i helgen :P har inte tagit några än och har heller inte frågat om lov att lägga upp några men ska göra båda i helgen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0