Nu bär det snart av :)

Ojoj nu är det snart dags! GUD va jobbigt det är att säga hej då! har aldrig tänkt förr på hur jobbigt det kan vara att säga hej då till personer för att veta att man inte kommer att träffas på ett helt år! hade föreställt mig att det skulle vara jobbigt, men gud helt galet jobbigt att bara säga hej då till småbröderna som inte äns förstår vad det innebär att jag ska resa, men att säga det till Katrin min storasyster! det var inte kul! kommer sakna henne något otroligt mycke :( och inatt blir det mamma pappa lillasyster (Loise) och lillebror(Adam) längtar INTE till det! kommer väl grina mig tokig på planet :P men så får det bli :P
Fick även ett brev av Katrin idag som jag skall ta mig för att läsa, men inte fören jag satt mig på planet annars kanske jag ändrar mig ;P nejdå men det kommer nog va jobbigt att läsa då jag tror att hon skrev det hon ville men inte kunde säga innan hon sa hej då..
ja så nu är dagen äntligen kommen! eller? Jag har nog inte längtat efter denna dagen utan efter dagen då jag kommer fram :P men nu är även det kaos då jag inte vet hur jag ska ta mig till mammas kusin som jag ska bo hos i en vecka. antingen ska hon eller hennes dotter komma och hämta mig eller så ska jag ta en taxi till dom, men just nu verkar det inte som o m jag kommer få veta vilket innan jag åker :P lite jobbigt! haha jaja de e väl så de ska vara :P
det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0