Lördag

Ja dagen började med sovmorgon :) så skönt! ända till 8.30 :P sen va de upp äta frukost och iväg med pappa Ric och Harryson till West Perth tror ja de va, och köpa nåe som Jas skulle ha när hon baka å greja till imorgon :) när vi kom hem så hände inte så mycke fram tills jag åkte iväg till köpcentret (som jag lärt mig hitta till :D STOLT! haha) för att köpa träningsskor så ja kan gå på zomba utan att få äckliga skavsår!(det blev även tränings kläder :P) gjorde även lite ärenden åt Jas som att lämna tillbax en våg hon köpte igår men som inte funkade och även köpa bröd :P ja sen åkte ja hem å gjorde absolut inget :P typ slappa på rummet, prata lite med mamma och pappa å småbröderna och katrin :P haha hann med en massa personer! jo men sen städa jag det jag glömde igår :P sen hjälpte jag Jas att förbereda middag och när den va äten och sånt så hjälpte jag henne att diska upp och städa köket då hon inte har suttit ner och tagit rast på hela dagen, men det var faktist trevligt då vi inte bara pratat om inget speciellt innan utan det har bara varit detta ska göras och så gör vi det å sånt men nu fick vi chans att bara stå och prata och hon e en kul person :P haha
ja och nu skulle ja in på fb för att arangera att träffa en/några tjejer i stan imorgon :) men... hon som va mest säkert att hon skulle komma har fått förhinder så hon kan inte :( och dom andra får jag inte tag i :/ så lite jobbigt! och eftersom jag åker iväg på barnkalas på morgonen i morgon så kan ja inte planera då, så måste göras ikväll om det ska bli något,, och det verkar inte som att hon kommer komma in på fb så får se om mina planer som jag sett fram emot går helt i kras :P menmen sånt e livet :P
imorgon får ni nog lite bilder igen :P nu ska jag nog sova :P go natt!
det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0