Helt slut!

Jaha för er som vill veta vad jag gjort sen sist ska ja berätta det kort för jag är helt slut och vill bara sova :P
..................................................................................................................................................................
igår var det måndag igen och det innebar att jag och Harryson skulle iväg på läs grej på biblioteket, men då tänkte vi att vi går till parken breve först så han får leka lite :P haha smart som jag är kör jag fel och får lov att leta lite för att hitta rätt men kom iaf till biblioteket där vi hade lite mellis och sen skulle vi till parken, bara det att när vi kom dit han han bara leka typ 5minuter innan vi va tvugna att på tillbax till biblioteket :P när vi väl kom dit så va de massa ungar å mammor där träffade Hanna om Sofia som jag kände igen från Jas kalas så det kändes lite skönt att ha någon :P jaja på den grejen så läste dom böker och sjöng å grejer :) sen va de hem å sova och sen läste vi massa som vanligt å lekte :P hände inte så mye.. fast jo på kvällen efter att Harryson blivit badad och ja hade borstat hans tänder satte jag ner han på golvet i en halv sekund och på den sekunden hinner han ramla och slå sig :( han skrek som tusan men jag hitta ingenstans där det såg ut som han slagit sig då jag tycke att det såg ut som om han tog imot sig, men när mamman hörde skriket kom hon och hitta att han bitit hål i läppen :( hon fråga hur det gick till och ja svara at ja har ingen aning :P hon roppar på Ric och han frågar samma å jag svarar samma och får värsta blicken av han så jag sa att ja satte ner han i en sekund och han ramlade så han sa typ ok ta hand om han nu.... kände mig så skyldig! men han är 2år, han får/ska göra illa sig ibland! haha eller är det bara jag som tycker att barn inte ska lindas i bommul? dom ska springa å ha kul å då ramlar dom och slår sig ibland, det hör till :P haha jaja
....................................................................................................................................................................
idag så va det "play grop" och det innebar att jag tog harryson till en lokal dit mammor i närheten tar sina ungar så får barnen leka och mammorna prata skit och dricka kaffe :P haha låter kanske inte så kul men det var väldigt trevligt :) träffade Hanna med Sofia igen och även en annan av Jas vänner med hennes dotter som ja inte minns va som heter :P ja men sen när vi kom hem hade jag lite problem då det är larm på huset xD haha jag är från landet där har vi inte äns en egen nyckel hem! så när jag gick in och upptäkte att Jas inte var hemma så märkte jag oxå att larm grejen pep :P haha men ja tröck på lite knappar och fick det att sluta iaf :) haha vet inte vad jag gjorde men :p sen va de bara i med lunch och skicka Harryson i säng, å då tänkte jag passa på att skriva här,, men jag somnade xD sen va de upp me ungen och ut i trädgårn och leka.. skit dryg va han då men iaf :P sen va de som vanligt i med mat in i duchen läsa bok å sen tog pappan över och la Harryson :) min dag var då slut, men jag bestämde mig för att åka bort å testa träna lite zumba :) haha de va skit kul, jobbigt och lite komplicerat i början :P haha men jag ska defenitivt fortsätta! träffa en jätte trevlig tjej där som jag inte längre kommer ihåg namnet på men vi bestämde att vi ska ses på torsdag och träna igen :) trevligt tycker jag :)
........................................................................................................................................................................
ja det var nog allt :P mitt korta inlägg blev långt iaf haha menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0