varför?

Ja vissa av er kanske tänker varför i hela friden skriver inte människa oftare istället för att sätta sig en dag och försöka minnas vad i hela friden hon gjort sedan sist :P
ja det är iaf vad jag tänker! haha
så nu igen ska jag försöka minnas :P
...
Fredag:
ja jag skulle inte dricka sa jag i mitt sista inlägg :P
Meeeeen blev inte helt som planerat :P
tog en Taxi till Joondalup för å träffa Santo,
värsta taxi turen någonsin!
chaffören hade ingen aning om vart jag ville så han tog GPSn å slog in,
men den va dum i huvet och tog oss ut in i jäkla bostadsområden å skit å sen så tog batterierna slut å han hade ingen sladd!
så fram med karta och försöka lista ut var vi var och var vi skulle!
ja sen skulle jag förklara hur han skulle åka!
gick inte så bra :P
så skulle vi hitta jäkla baren oxå :P
sluta iaf med att ja fick ringa Santo så han fick prata med chafören så vi tillslut kom fram!
ja där satt vi å tog en drink eller 2 ;)
sen åkte vi hem till santos nya lägenhet :D
såg lite film å grejer :P
...
Lördag:
Vaknade hos Santo och vart dragen upp och så åkte vi så ja vart avsläppt hemma :P
sen väntade jag på att Bela skulle vakna :P
sen åkte jag till Freo för å åka hem till bella å se Twilight 2 å 3 :P
sen på kvällen åkte vi in å såg på bio gissa vilken ;P Twilight 4 :P haha
jätte mysig dag faktist!
ja på tåget hem hade jag väldigt kul! haha
två killar som satt på varsin sida om mig och diskuterade vilken av dom som skulle ha sturst chans på mig!
haha hade jag något att säga om saken?! NEJ inte ett skit!
haha jätte kul!
kom väl hem vid hmm 4 nånting tror jag :P
...
Söndag:
Tror att jag inte gjorde något alls :P
...
Veckan:
under denna vecka har jag bara jobbat :P haha jätte kul å veta? :P
tog lite bilder i parken oxå får se om ja orkar lägga upp några av dom :P
någon som vill se? :P
...
Denna helg!
Planen är att ikväll fredag ska ja va hemma å kanske kanske göra pepparkaks deg :P
om jag gör det så ska ja göra pepparkakor imorgon på förmiddagen och sen åka till freo och träffa Bella :P
vi ska ha en dag i parken ;) haha
på kvällen ska vi gå ut i Northbridge :D
kanske träffa Santo ;) haha
sen har ja inga mer planer :P
jo söndag = stranden!
får se hur det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0