Torsdag

Änu en torsdag utan pankakor.. :( jaha vad har jag gjort idag? hmm imorse åkte vi iväg till Jas vännina och va där ett tag :P sen har inte mye mer hänt :P haha nå som hänt hela veckan däremot är att Harrison tycker att det är otroligt kul att bita mig var han än får tag i att bita! jä**a ungen! skit ont gör det :( jaja helgens planer är,
Fredag: ut i north bridge med bella och några fler :)
Lördag: till stranden på förmiddagen/dagen sen hem byta om sen ut i Fremantle på kvällen med bella, janelle, chiara och sen vet ja inte om det är fler :P får se hur det går :P haha
Söndag: sova! nejdå ska hinna shoppa lite tror jag :P får se om ja får sällskap av bella som gärna vill shoppa på Kmart :P hahahaha
ja det är planerna för helgen får se hur dom går xD gissar på att stranden på lördag inte kommer hända men :P
ja det va.. OJ nej glömde nästan det viktigaste! imorgon ska vi äta choklad pizza! haha
bevis på att de finns :P haha
det va allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Låter ganska så skum den där pizzan. Du får ta kort och säga hur det smaka imorgon :)

2011-08-25 @ 18:28:59
Postat av: Katrin

Låter inte som pizza. är det mat eller fika då? :p

ta kort och säg hur det smaka imorgon :)

2011-08-25 @ 18:31:12
Postat av: Katrin

Haha, jag ser nu att båda blev skickade. jag trodde inte första gick iväg och att jag var tvungen att skriva ett nytt :p

2011-08-25 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0