stressigt

Jaha vad hände nu på bbq:n och resten av dagen och idag(söndag) :P ja det kan jag berätta! haha
igår så tog jag mig upp och städade klart, så vid 10 tog ja bussen till stan och sen skena ja till tåget mot Freo :P satt på tåget och då kommer en tjej fram till mig och frågar på svenska om jag är Åsa, ööh ja det är jag :P vissa sig att det var Malin (en tjej trån Tierp) :P så vi prata massa på tåget å bytte nummer med varan :) kom till Freo 1 och en halv timme för tidigt så gick till stranden och bara satt för mig själv :P sen mötte jag Janelle, Chiara och Denise så vi gick till affären och handlade hamburgare, bröd, pastasallad, chips, korv ja gud vet inte vad mer :P när vi va på affären så kom Nikki och en till tjej :) när vi va klara så skulle vi hitta en grill :P haha så vi tänker att vi e i australien och här har man BBQ hela tiden så det bör finnas en i parken, meeen NEJ! vi fick gå in på ett hotel å fråga efter en BBQ :P så vi fick bara gå i ca 30 minuter för att komma till parken där de skulle va en bbq så skulle vi bara hitta den oxå! fick gå genom typ hela parken för att komma dit men de va helt ok :) så vi grilla å massa, jatte mysigt! när de va klart va de ner till stranden och känna på vattnet :P sen skulle jag hem och byta om för att gå ut vid 9 men när ja precis satt mig på bussen från stan vid 5 så ringer bella å frågar om ja inte ska med å äta middag innan clubar å pubbar :P så javisst vill jag det, klockan 7 :P så ja kommer hem och har 40 minuter på mig att bli klar :P lyckades iaf å kom in till stan 7.20 och gick då till northbridge och träffa bella och hannah mysigt :) sen åkte hannah hem och jag å bella gick till denna cluben "eurobar" som skulle va skit bra men då vi va där innan 9 så va de vi å typ 5till där så vi gick när malin hade kommit :) gick till ett annat ställe å träffa Denise å någon Abby(tror jag) sen kom Janelle och chiara å vi gick runt på massa klobbar å pubbar å sånt helt galet va de :P men jag skulle jobba söndag så ja va tvungen att åka tidigt så ja tog taxi vid 1-ish typ.. taxicaffören va jätte kul å va hade jätte trevligt på min korta resa hem :P
...
idag va de upp till 7 va planen men vaknade 6 klarvaken! så de va bara gå upp å börja dagen :P sen va de jobba, vid lunch när ungarna sov så gjorde jag pankakor till mig å Jas :) hon gilla dom :P sen på eftermiddagen åkte vi till Lauren för dom skulle ha "bokklubb" möte = massa mammor pratar bajs och ja får ta hand om typ 8 helt galna ungar! menmen helt ok iaf :P nu sitter jag här å hade tänkt lägga upp lite bilder men tror inte ja orkar det :P haha
...
så detta får vara allt för denna gången :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0