slut på helg och tillbax till verkligheten :P

Ja som jag sa i torsdags så hade jag planer för helgen... MEN som jag även nämnde så brukar de inte ofta bli som planerat och det inte heller denna helg!
...
fredag så jobba jag till 7.00pm å då va de bara byta om sminka å fixa håret för att sedan springa till bussen :P när ja kom på bussen så insåg jag ganska fort att ja hade problem.. ja hade ingen aning vart jag skulle hoppa av! haha så ja satt å försökte läsa skyltarna för å hitta rätt gata men lyckades inte :P så när bussen stanade på en såndär "vänta upp tiden" hållplats så gick jag fram å fråga busschafören å då såg vi en tjej komma springande å de visade sig vara Nina som jag skulle till :) haha perfekt! ja så vi gick hem till henne och drack lite vin å prata å bara hade trevligt :) sen skulle vi iväg, missade tåget med ja va kan de varit 20 sekunder! så irreterande! men vad skulle vi göra åt det, vi tog bara nästa :P kom iaf tillslut till Freo (Nina fick 100au dollar i böter på tåget! :() lyckades hitta de andra tjejerna på New Port där vi va ett tag men.. de andra kände att Benny´s som ligger breve va bättre så dom gick dit innan oss (för dom bestämde sig för å gå precis när ja å nina hade köpt varsin drink) så vi blev kvar där själva ett tag :P sen gick vi vidare för å hitta de andra vilket vi gjorde :) men dom försvan gaska fort igen så vi bestämde oss för att de inte va värt å springa runt på massa klubbar å leta efter folk så vi gick till metropolis :) skit kul va de där så vi blev kvar där till jag vet inte riktigt när Nina åkte typ 2-3 kanske? ja va kvar till 4 me några jätte sköna killar vi träffa där :P sen va jag död! haha
...
ja sen lördag då va de bara upp ducha, klä mig å sen ut igen! då va destinationen cotteslo strand där typ alla från kvällen innan va å sola (dock va de inte så soligt men xD) så va där massa länge å bestämde att vi skulle gå ut i northbridge på kvällen :) när de va dags att ta sig från stranden så bestämde jag å bella oss för att åka till Freo å shoppa :P så jag köpte en klänning en plånbok å skoilägg :P haha sen åkte ja hem bytte om å gjorde mig klar för å gå ut igen! men när ja satte mig på bussen kände jag att fan ja vill inte ut i northbridge så ja åkte till Freo igen där bella å sarah var :) så vi va på massa trista pubbar å skit men gick sen till New port å då vart de kul! haha (new port e min favorit klubb som ni kanske förstår ;P) men ja kände att ja skulle hinna med sista tåget hem som går typ 2-3 så vart en tidig kväll för mig! på tåget träffa ja ass sköna tjejer haha :P kom hem och somnade innan ja lagt mig i sängen eller nå :P haha så skönt!
...
ja på söndagen kan man ju tycka att ja skulle passa på å ta sovmorgon men NEJ! vakna klockan typ7.30am å kunde inte somna om å så ringde telefon å ja massa skit så ja fick lov å bara ligga å vila till typ hmm 12-1 då jag å bella bestämde att kina mat va jävligt bra (/hon bestämde) så ja tog mig än en gång till Freo (bella bor där) för å gå ut å äta kina mat :) haha trodde vi! alla kina ställen va stängda å massa så tillslut så sa vi att de va dags för en glass :P så vi köpte en nere i hamnen, medans vi satt å åt den så kom de fram en man å fråga om vi ville komma till ampelfire i Perth på kvällen där deras band skulle spela :P vi sa kanske å hamnade på vip listan :P haha så kan de gå :P sen så va vi tvugna å fortsätta vårt letande efter mat, vi hade nu bestämt oss för att de inte va viktigt med kina mat :P så vi hamnade på outback jack´s där vi åt otroligt god stek :)
bakis mat sa bella men ja kan väl inte påstå att jag vill kalla det för det men :P ja men iaf där satt vi hur länge som helst å bara mådde gott :) köppte en till glass som va underbart god den oxå :P sen va de dags att börja ta sig hem :P på tåget hände massa å ja orkar inte ta allt men de sluta med att jag vart bjuden ut på date :P haha min buss hem från stan slutar gå klockan 7.30pm på söndagar så ja va tvungen å ta en taxi hem vilket inte va bra för min ekonomi men hade inget val :P fick rabatt av killen som körde taxin så de va ok :P haha va hemma vid 9 tror jag den va så ja la mig i sängen med datorn å somnade :P
...
idag va de upp å få iväg Harrison till första riktiga dagen i skolan :) visade sig att han var ganska sjuk men vi tröck i han lite medicin å så åkte vi! de va jag å pappa Ric som skulle lämna han men gud han skrek å grinade lite å då sprang Ric tillbax å fjolla sig, fan bara lämna han så sluta han ganska snart! (så gjorde jag när ja lämna han för några timmar på torsdagen) haha ja sen hem å va ledig! så jag städade mitt rum som såg ut som en bomb slagit ner :P ja sen hämta vi ungen vid 3.30pm å då får vi veta att han vägrade sovamiddag på dagen så han va sjuk å hade inte sovit! underbart? NEJ så han fick ligga i soffan å se på TV! de kanske inte låter konstigt men jo för honom e de galet :P han får inte se på TV eller något sånt, så han va nöjd å glad :) ja sen va de bara vanliga kvällsrutiner å nu e jag här å skriver ett helt jäkla galet långt inlägg som ingen kommer orka läsa hela av men iaf xD :P haha
...
ja det var väl allt för denna gången tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: katrin

Joho! Jag läser vart enda ord :p

2011-09-27 @ 07:22:42
Postat av: Åsa

Härligt att veta att iaf du orka ;P btw går inte så bra för din blogg måste ja säga... :P

2011-09-27 @ 16:26:33
Postat av: Barbro

Hej du, självklart så läser jag allt också. Det är jätte kul att läsa vad du gör. Sköt om dig och ha det så bra. Kram Barbro

2011-10-02 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0