ja vad har jag att säga?

jaha har som vanligt inte skrivit på ett par dagar :P men kan ju ta de kort vad som hänt sen sist för er som inte vet :P
lördag kvällen som jag skulle spendera hemma å bara göra absolut inget gick inte så bra :P för hade glömt att jag och jasmina skulle på "skrap booking" kurs :P massa mammor och jag där! haha men de va faktist kul :) hade nog varit mer kul om ja inte va så trött men de e smällar man får ta :P haha
vad gjorde jag på söndagen?? bra fråga de minns jag inte så gjorde nog inget :P
måndag tog jag och Ric harrison till invänjning på "skolan" där han ska gå måndagar och torsdagar 9-3 :)(då blir jag ledig dom timarna :)) sen hände inte så mye mer den dagen :P
tisdag va vi hela bunten (jag, jasmina, harrison och henry) på playgrop å ja sen inte så mye mer den dagen :P
igår va de sighning hmm å inte så mycke mer :P
idag va jag och lämnade harrison i skolan för att han skulle va där från 9-12.30 på en till invänjnings dag :P så under tiden han va där passade jag på att göra mina städsyslor i huset :P sen åkte jag å hämta honom vi kom hem typ 1.20 å han ska igentligen sova middag från 12.30- 2-15 så de va bara å försöka få han i säng vilket inte gick så bra! jasmina fick ta honom till sin säng och lägga sig med honom för att han skulle sova :P ja han somnade iaf tillslut så han fick sova till 3,00 å då va de bara i med "afternon tee" och sen tog jasmina harrison till affären å jag stannade hemma med Henry :) så mycke lättare å ta hand om en bebis än en två åring! han bara låg i soffan breve mig och "prata" :P men va jobbigare när ja skulle få han å sova! han vägrade, den ungen han bara skrek å skrek! så jasmina fick ta över när hon kom hem :P sen baka jasmina å harrison pizza till middag :) när harrison va i säng så åkte jag iväg på zumba å nu e ja trött i hela kroppen! kanske inte så smart å träna när man haft äckel hosta i en vecka nu men iaf :P
..
det är vad som har hänt än så länge :P imorgon är det fredag och ja,, jag kan ju ta vad planen är men de brukar ju inte gå som planerat men iaf :P
jobba till 7.00pm sen hittta bussstation för att ta mig hem till Nina som är en norsk tjej, där ska vi ta några fördrinkar för att sedan åka till Freo och träffa resten av tjejerna (Janelle, chiara, bella, malin, denice, mette ja å sen vet ja inte om de kommer fler :P) för en utekväll där! sen ska ja väl ta mig hem på natten förhoppningsvis :P haha
på lördag lär ja till IKEA för att köpa "Ahlgrens BILAR" som vi måsta ha nästa helg så vi (Jag, bella och Sara) ska ta en road trip upp till Shark bay :) sen lär ja väl titta in till lite biluthyrnings firmor oxå å se vart vi kan hyra bil :P
...
ja de e så långt jag vet och har planerat!
...
jo juste har bestämt i veckan att jag inte ska ta en andra familj utan istället åka å back packa med Ulrica :D så underbart kul det ska bli! så lär väl börja planera för de oxå :D längtar redan! haha
(bara för att) :P
...
ja det var nog allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

haha snyggaste bilden! Längtar jag med :D Vi får ta och börja planera snart!

2011-09-28 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0