Zumba!

Jaha så vad har hänt på dessa två dagar? hmm inte så mye men ska väl skriva lite iaf :P haha
igår kom Lerissa, isabell och Lerissas man(som jag inte minns namnet på :P) och ja dom va här ett tag, sen åkte Lerissa till läkaren för hon ska få bebis på tordag :) då lämnade hon man och barn hos oss vilket innebar att jag nu hade två barn att ta hand om! haha men hon e jätte söt så det gick bra utom att hon råkade ramla av sängen och slå i huvet :P haha ja de e sånt som händer :P
idag va Harrysons födelsedag så han fick presenterna från mamma och pappa idag sen åkte Jag, Harryson och Ric till Djungel gym där vi träffa Lerissa och Isabell, va där ett tag sen hem äta å sova när Harryson vakna kom Lerissa och Isabell hit igen och lekte med alla nya saker :P ja sen va de middag å bad å läsa bok å sånt som vanilgt å efter det så åkte jag iväg på Zumba! gud va det är jobbigt! men kunde iaf hänga med på lite fler steg idag :P haha så får se om ett par gånger till kanske ja lärt mig alla stegen :P
ja det var nog allt ja har att säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0