ny vecka

Jaha nu har en till vecka gått utan att jag skrivit :P men det är för att 1. inte tråka ut er med samma sak hela tin :P och 2. e som vanligt galet trött på kvällarna :P men nu kan ja väl tänka lite och nämna det som hänt i veckan :P
Måndag: Biblioteket för läsning för barn, lek i parken. på kvällen åkte ja till Perth å träffade Bella :)
Tisdag: Jas hade Mamma grupp så hon tog barnen och åkte iväg i två timmar typ, då städa å fixa ja lite.
Onsdag: Sighning.
Torsdag: Lek i parken och biblioteket igen, ut å handla med Jas på eftermiddagen, fika med henne på "Mauds cafe"(det "svenska" cafet) riktigt mysigt :)
Fredag: Ja det är här de börjar hända grejer :P haha men typ inte kul för er att höra om, men har massa att pratta med tjtjerna här om :P men iaf :P på morgonen kom Lerissa med sina barn isabell och cloie :) jätte skönt då iss och Harrison kunde leka med varandra och jag behövde bara se så dom inte gjorde sig illa :P cloie va jätte liten! hon e bara 2veckor gammal och typ 1månad för tidig :P ja iaf dom va kvar tills det var dags att sova middag, efter det tog vi alla (Jag, Jas, Harryson o Henry) en promenad till parken :) jag och Harrison stanna i parken och lekte medans Jas gick två varv runt planen :P sen hem i med mat, bada, läsa och i säng med ungen å då va det bara byta om, sminka, fixa håret, fixa väskan och iväg till bussen på 30 minuter :P in till Perth till tåg station om sen,, vänta på tåget i 30 minuter, då hände faktiskt något :P kan ta och berätta om min tågfärd :P när ja satt å vänta på tåget kom en lite överförfriskad kille fram till mig och berätta att han va "helt lost och vet jag var tåget till Fremantle går" jo visst gjorde jag det då det var de tåget ja vänta på, så jag sa det och det ska jag nog inte göra om igen! han börja prata massa å skit å när tåget kom så satte han sig typ på mig å luta sig över mig å fortsatte prata skit, la armen runt mig å va bara obehaglig så en än gång blev jag räddad :) denna gången av några tjejer som satt typ mitt emot och såg att jag va lite obekväm, så dom bad folk flytta sig för att göra plats så ja kunde sitta med dom :) så jag kom ifrån han då iaf, han typ däcka då :P men en gubbe kännde att de va taskigt att låta han åka till fremantle om han skulle av tidigare så han väckte honom! jaja när vi skulle av iaf så sa tjejerna som hjälpt mig att ja skulle gå till dörren och gå av fort och gå iväg så han inte kunde följa efter mig, men inte trodde jag att han skulle det, men gjorde de iaf, så fort jag reste mig gjorde han det med! så tjejerna ställde sig upp och blockrade gången tills jag hade kommit av och gått en bit :) så snälla dom va! haha låter kanske inte så farligt men han va faktiskt riktigt obehaglig! ja sen fick ja iaf vänta igen på Bella och Janelle och när dom kom gick vi ut på "Newport" och sen till "Benny`s" haha riktigt kul hade vi tills på slutet då de hände massa skit på en gång :P haha ja men tillslut va de dags att åka hem så gick till station och insåg att ja skulle behöva vänta i 50minuter... men de va skit kul! satt å prata me dom andra som va där, några från nya zeland å skit kul människor! haha ja sen höl ja på att missa att gå av tåget xD men en av dom andra sa att ska ja av i Perth så bör jag gå nu :P haha ja sen kännde jag att McDonalds va ett bra ställe så åt lite och gick sedan för att hitta taxi :P en stanna för mig utan att jag gjorde nåe så de va lätt men cafförn va sämst! han hitta inte och vägrade använda GPS å fråga  istället mig hur han skulle köra! hallå? ja e glad att ja kan adressen och vet vad som ligger nära :P haha ja kom hem tillslut iaf :) å nu e jag här har typ nyss vaknat och ska försöka göra så att jag ser lite ok ut för om någon timme ska jag prata med en familj på Östkusten som jag kanske vill jobba hos i Januari :) får se hur dom är :) ja där har ni min vecka med fredagen lite mer detaljerad än de andra men det är på helgerna det händer saker :P så får se vad det blir idag/ikväll något blir det nog :) haha jaja det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0