Ledig

Jaha nu var det några dagar sen jag skrev sist och det på grung utav att jag varit helt galet trött och inte orkat :P har heller inte haft så mycket att berätta :P
onsdag va signing och Harrison va lite sjuk men vi åkte iaf, sen gjorde vi inte mye mer
torsdag, då hade inte Harrison sovit på hela natten typ för han va fortfarande sjuk och det hade blivit värre så vi bestämde att det inte blev någon simning, ja så vi va bara hemma och lekte, å han var helt galet jobbig eftersom han inte sovit och han ville inte äta heller.
Idag fredag är jag helt galet trött :P haha gick upp i morse och trodde jag va sen upp men det visade sig att Harrison fått sova extra länge då han än en gång inte sovit bra under natten. när vi satt och åt frukost kom några gubbar och skulle instalera solpaneler och det gjorde dom från typ 8 till 1.30! och jag kan säga de lät! och kan typiskt som det var gjorde dom det som lät mest mellan 1-2 vilket innebär mitt i "sova middag tiden" :P HArrison är fortfarande sjuk så imorse ringde jas doktorn och bokade tid så han får kolla vad som är fel, han har haft jätte hög feber i 3dagar och skit, visade sig att han har nåe virus men nu har han fått medicin för det så han bör bli bra snart :) ja så mye mer är det inte att säga :P idag va första riktigt fina dagen :) kunde dock inte vara ute nåe då harrison som sakt inte åde så bra och gubbarna va ute på gården oxå...
men imorgon iaf ska jag och massa andra aupairer mötas och gå på Zoo och på eftermiddagen ska vi träffa yterligare några och göra något, ser ut som stranden om de e fint som det är sakt att det ska vara :P haha jaja ni får väl veta imorgon hur det var :) :P
det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0