Kväll

jaha har redan skrivit idag men va tusan :P imorgon bllir en tidig morgon för mig då pappan som normalt tar harrison ur sängen och ger han frukost ska iväg helt galet tidigt och alltså inte är hemma för det.. får se hur det går! haha
och har börjat fundera massa på det här med VAR jag vill att min nästa värdfamilj ska komma ifrån, kännde att ja vill till östkusten och det vill jag fortfarande men om 5 månader när man har vänner här å känner staden och allt vill man då åka till andra kusten och börja om på nytt? men tror iaf att de blir östkusten men VAR på östkusten? i vilken stad? finns så många familjer som verkar så härliga men som kommer från andra städer än dom ja hade tänkt mig som är Brisbane, Sydney och Melborn, men måste ja åka till en av dom? varför inte ta någon helt annanstans?  något jag funderar massor på! blä att de ska vara så svårt!
världens charmigaste bild men kännde att det behövdes något :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0