3dagar

Jaha ska väl säga vad som hänt :P
Måndag: pappan åkte som sakt iväg tidigt så jag fick börja tidigt med att ta upp, klä å mata Harrison(ska iaf få mer betalt för det :P). sen kom Lerissa med Isabel och chloie(stavning?:P) och va här tills det var dags att sova middag, sen hände inte så mye mer tror jag :P
Tisdag: mådde piss dåligt :( hade dubbla tjocktröjor på mig och frös iaf.. så vi gjorde inte så mycket, lekte lite lugnt :P sen gick jag och la mig så fort Harrison va i säng :P
Onsdag: jaha idag va jag fortfarande dålig :( men Jas hade planerat att gå till Hannah och hennes dotter Sophia som bor bara nå kvarter bort, så hon tog båda barnen och sa att jag borde stanna hemma och sova och att de skulle komma hem vid 12 men ja behövde inte gå upp då för hon skulle fixa lunchen och lägga Harrison så ja fick sova från 9.20am-2.15pm så skönt och det känndes faktist lite bättre efter det :) inte bra men bättre :P sen har vi bara lekt :) lugna lekar idag igen :P haha jaja nu ska jag vänta på att min tvätt e klar å sen sova! så får se hur de går hoppas ja mår bättre imorgon :)
...
ja det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0