Jobb

Vi behöver jobb!
haha någon som har jobb åt oss i brisbane? :P
...
ja igår har vi iaf varit och köpt mobilt internet så vi har de i lägenheten :)
efter det tog jag ensam tåget till flygplatsen för att omboka min hemresa :)
så nu e den bokad till 1 juli :)
ja sen tog jag mig hem till lägenheten och vi åt lite,
å så vissade det sig att tjejerna hade gjort nå fel när dom försökte få igång internetstickan :P
så vi gick tillbax till butiken å fråga om hjälp men då fungerade det! haha
ja sen va de handla å nu letar vi alla jobb som galningar :P
det e dåligt väder och regnar å e KALLT(!) typ bara 22! galet Perth så mye bättre på den punkten! haha
....
Idag har vi vaknat ätit frukost och tittat ut genom fönstert och sen tog vi upp datorerna å ja nu sitter vi här igen!
så jäkla trist att de e dåligt väder hela tiden!
så ser man på vädret å i Perth som man åkte ifrån där e det toppen väder.. lite trist att de inte e här men :P
fick iaf lite svar på jobbsökningarna igår :)
så idag ringde jag till en kvinna, självklart var hon inte inne men gav mitt nummer så hoppas hon ringer upp mig :)
har även fått respons från en annan som bad om mer info om mig så får se vart detta leder :)
behöver ju som sakt jobb typ igår xD haha
galet hur man kan göra slut på pengar bara sådär!
å nu lär ja betala mat å hyra oxå! illa!!
ja typ i veckan ska vi iaf ner till Surfes å kolla på en lägenhet :)
skit fin ser den ut å ska va billigare än det vi har nu! så får se hur de blir om vi blir kvar här eller drar ner dit istället :P
...
ja de e allt för nu!
bilder på fb
(internet dör när vi försöker lägga upp bilder på bloggen så :P)

Kommentarer
Postat av: Jessika

fan att jag inte henka alltså :P

2012-01-19 @ 22:52:12
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja verkligen! Men du e välkommen å komma å åka med oss när som ;) de e awsome! Haha

2012-01-20 @ 00:59:25
Postat av: katrin

Dags att uppdatera nu tkr jag ;)

2012-02-03 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0