mobilen

ja, ska jag försöka blogga från mobilen kanske :) får se hur länge det håller ! haha ja igår när jag la upp mitt knasigt långa inlägg så satt jag på McDonalds och ja blogga och skrev mail å grejer :p har ju som sakt inte internet hemma så :p när jag var klar med det så skulle jag bara kolla lite i några affärer... har hittat en jätte bra som alltid har massa rea :) de e kanske inte alltid bra då jag köper för mycket :p igår blev det en tjock tröja, leggings och en topp :) för bara 19dollar(ca 140sek) :) ja sen va de bara hem och lämna det för att ta cykeln och hämta Ellie, Oscar skulle till sin pappa :) ja så de va bara hem och ja vi såg på tv tills Sarah kom hem då tog hon Ellie och åkte till en vän. när dom kom hem så hade dom Oscar med sig. typ då gick jag och la mig för ja hade så ont i huvet :( vaknade imorse och mådde värre! :( huvudvärk och magont :( men va ju tvungen å gå upp å få ungarna till skolan iaf.. så efter min cyckeltur på ca 40minuter så kom jag hem åt frukost och somnade på soffan till typ 1-2, skönt då jag mådde lite bättre efter det :) sen kom en konstig man och knackade på dörren och sa att Sarahs hyresvärd hade get han tillstånd att gå in i lägenheten och göra något för möss... jaja :p sen hämtade jag ungarna och sen vi kom hem har jag inte gjort något :p hoppas på att jag mår bättre imorgon :) ha de gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0