Pinnacles!

Jaha idag har varit en väldigt härlig dag! upp klockan 5.30 för att göra mig klar för att ta bussen 7.10 till stan och sen skena till tågstationen för att hinna med tåget till Freo där jag blev upp plockad av Bella och Sarah och våran resa mot Pinnacles började! det mest underbara var att vi inte hade någon aning om var vi skulle åka xD men vi stanade och tanka och passade på att fråga killen i kassan hur vi skulle åka :P sen va det bara att försöka köra rätt efter hans instruktioner! haha och det gick faktiskt bra! vi stannade i affären för att köpa vatten, och nå å äta, det blev "donats in a cup" haha sen bar det av igen :P och så fort vi va ute ur stan så va vi i ingenstans! vi va i ingenstans med ingenting och massor! så underbart fint (tog miljoner bilder :P)! där körde vi i 20 mil, så efter 4 timmar va vi iaf framme vid vårt mål som va Pinnacles som är massa stenar i en öken där de inte borde vara öken! faktist häftigt :) efter kanske 2timmar där så skulle vi åka hemmåt MEN Bella hade glömt stänga av lyset på bilen så,, bateriet va dött! haha så vi fick leta reda på en som jobba där som fick hjälpa oss att få igång den :P när vi fått igång den så åkte vi upp till staden som va närmast för att tanka och äta :P men vi hitta bara en station att tanka på men inget att äta :P så vi fick ta det på vägen ner istället. men när vi åkt en bit så kännde vi att vi borde åka ner till det underbart klarblå havet! så vi åkte ner en på en väg som tog slut och sen fick vi gå en bit till havet :) vi gick upp för en kulle och BOM helt galet fint! försökte ta bilder för att kunna vissa hur fint de va men bilderna blev inte alls så fina som det faktist va där! och där på den underbara stranden så badade vi! mitt första dopp i australien :D sen åkte och åkte vi och åt tilslut pizza, sen kom vi till stan och dom släpte av mig så ja kunde springa till bussen hem! kom hem och nu sitter jag här å kollar vilka bilder jag ska dela med mig av :P ni får inte alla då de va 230st xD men här kommer iaf några :)
Bella och Sarah utanför affären :P
Donats in a cup! haha
Bilen, bella som försöker lista ut var vi är och var vi ska :P och sarah som knäpper kort :P
Jag :P
gigantiska kottar!
bilen i absolut ingenstans :P
MÅLET! stenar :D
stenar
Stranden!
:P
Ja nu orkar ja inte mer :P ni som vill se resten får vänta tills ja kommer hem :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0