inget

Ja idag har inget hänt direkt, biblioteket och parken sen inte mye mer..
Men har haft lite i tankarna så ska väl skriva av mig lite :P
...
så på söndag är det farsdag vilket är en jätte grej här! hemma (iaf inte i min familj) är de inte så stort :P men här e de värsta grejen! massa pressenter och hela dagen planerad med saker! Vi prata om det jag och Jas och ja berätta att vi inte firar farsdag på så sätt som dom och hon blev helt upprörd att vi inte visar uppskatning på en dag?! vadå jag älskar mina föräldrar så mycke att jag inte äns vet hur jag skulle visa det! men att jag inte köper en present eller så betyder att jag inte gör det? hallå?! jag hoppas att min Underbara mamma och pappa vet hur mycket jag älskar dom utan att få ett litet kort eller present som säger det.. kan man inte bara vissa och säga till de människor man tycker om att man gör det vilka dagar som hällst!
...
Jaha ja de lät argare än jag menade! men iaf :P
Ja och nu så ni(min familj) vet Mamma, Pappa, Sammie (med familj), Min(och familj), Katrin (robin), Daniel, Robin, Loise, Simon, Adam, Arkan, Arez och Araz jag älskar er massor! även om ja e på andra sidan jorden! och självklart fastrar, kusiner  ja jag vet inte vad alla är men jag hoppas att ni vet att jag tycker om er !
...
Det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Me löööv you veryy very much to! <3

Men det kunde du nog lita ut ;)



Skickar en långväga kram!



Du föresten, i tisdags såg du kanske att jag åkte the Twingo till skolan :P

Jag körde den och lyssna på high school musical och längtade jätte mkt efter att ha både dig och loise här hemma på en Greas/high school musikal/harry Potter och alla andra våra favvo filmer kväll här hemma. SÅ när du kommer hem vet du vad jag redan laddar för :)



Saknar dig MASSOR!

2011-09-01 @ 16:58:00
URL: http://katriin.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig. tack detta spar jag i hjärtat som en av många diamanter.puss

2011-09-03 @ 09:31:25
Postat av: Åsa

Katrin: det kunde jag aldrig tro ;)

Nej det såg jag inte! haha varför gjorde du det? åå nu längtar jag hem!!!! haha

2011-09-03 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0