Operation

Ja igår hade jag en minder bra dag då jag saknade min familj där hemma otroligt mycke som ni kanske kan se :P
men vaknade med nya krafter idag !
kan ju ta och berätta hur ja klarar av att va borta från dom :P
de e faktiskt ganska lätt, för det mästa så e saknaden inte så jobbig för att jag e så upptagen med massa saker hela tiden eller nåt :P kanske för att ja inte känner efter oxå vad vet jag :P
men vissa dagar eller tillfällen så bara slår det till å saknaden blir då otroligt jobbig och ja bara känner att ja skiter i detta å åker hem! men de går över :P
...
ja idag då va dagen för Harrisons operation!
så vid 8am tog Ric honom och åkte till sjukhuset,
så jag passade på att städa :P
han kom hem igen vid 11am å va bara LITE trött från att ha varit sövd :P
så han bara satt vid TV:n tills det va dags att sova middag..
han va sig själv efter det så full fart på honom men mamman å pappan e lite oroliga så han fick inte springa, hoppa ja han skulle hällst sitta still så de va bara för mig att försöka läsa böker å rita å sånt :P
menmen allt gick bra så :P

Kommentarer
Postat av: mamma

du e en klok o vacker tjej. älskar dig

2011-10-21 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0