ja ny vecka har gått!

Tisdag, Onsdag, Torsdag:
inget hände riktigt i veckan :P
hmm ja de ända som hänt va väl å sluta träffa polisen :P
haha ja
Sen va de Fredag:
blä det var inte min dag!!
Va å shoppa med Jas å barnen på dagen, lyckades då glömma min väska i provhytten i typ 10-15 minuter..
men så glad jag blev när allt va kvar kamera, mobil bankkort å ja allt!
trodde jag!
när jag senare på kvällen är klar för att ta cyckeln till tåget så ska ja lägga ut lite av de 120 dollarna ja hade...
bara det att dom inte fanns kvar!
någon dum människa tog mina pengar :(
när jag berätta de för mina värdföräldrar så fick ja 100 dollar av dom,! snällt!
så ja tog cyckeln å trampa som en jäkla tok kom till station å stog å köpte billjet när tåget kommer, öppnar dörrarna och precis när ja får min biljett så stängs dörrarna igen å tåget åker!
blä va arg jag blev!
så fick vänta typ 30minuter på nästa :P
tog min in till Freo iaf där ja träffa bella för en öl/cider å bara prata :)
sen åkte bella å jag gick å träffa Janelle och en annan bella :P
vi gick till New Port och ja va där dansa, prata me folk, drack lite :P
sen drog vi vidare till BENNY`S :)
där träffa vi jätte sköna människor!
en tjej å massa av hennes vänner :P
ja Janelle å Bella försvan så ja stanna med dom till dess att jag gick till tåget :P
ja skulle ju inte va ute så länge för ja skulle upp klockan 6-7 å jobba :P
ja iaf när ja sitter på tåget till Perth kommer tjejen å en av killarna så ja fick sälskap till Perth med dom :P
får se om vi ska ut igen :P
ja iaf kom hem vid 3am! inte så smart kanske :P menmen hade kul!
Lördag:
ja upp 6.30 å gjorde mig klar för å jobba!
va en lugn dag så skönt!
ja jag jobbar idag för mamman e brudtärna på ett bröllop så hon har varit borta på de sen 8am :P
pappan åkte nu 7pm för å gå på motagningen så ja e barnvakt till sovande barn till 12.. :P
...
ja de e allt :P
puss å hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0