Söndag

Jaha skrev ett långt medelande igår om hur dagen blev men de verkar inte ha funkat när ja la upp de då det inte finns :P så ja får väl skriva de igen :P

igår så hade jag ju som ni såg dagen planerad med att åka till stan med monika på dagen å ha en lugn hemma kväll helt själv, men så blev det inte! Monika ringde på morgonen och sa att det inte gick nå bra filmer på bio så istället kom hon och hämta mig så åkte vi till stan å hyrde 6st filmer och köpte lite mat på McDonalds :P sen åkte vi hem å starta film och åt :) vi såg först "no strings attached" som va bra :) å sen "Meen girls 2" som inte va så bra :p
sen va de kväll å min lugna ensamna kväll blev till att följa med Monika till hennes pojkvän Alecs hus där de va chillfest typ :P massa trevligt folk å lite öl å cider å sådär :) jätte kul då alla var jätte trevliga å öppna å helt galna oxå :P haha har fått stränga order att berätta för alla hemma i Sverige att alla i Australien inte pratar som steve irwin men dom flesta dricker öl :P haha så nu har jag gjort det :P jo men sen när vi kom hem så starta ja å Monika en till film (kommer inte ihåg va den heter men den va bra :P) å den va inte slut fören 4 så då krachade vi båda i sängen :P
idag: vi jag monika och alec sov till typ 1-2 så halva dagen hade redan gått :P men typ då åkte monika för att lämna alec hemma hos han å jag blev då ensam (trode jag) så jag satt ute på baksidan och läste i solen, SÅ härligt! men det visade sig att Jaimi oxå var hemma då vi fann varandra i köket där han stog och lagade spageti och köttfärssås :) båda blev lika rädda haha :P när vi ätit kom monika tillbax å vi såg en till film "valentines day" den va bra även den :)
å nu sitter jag här å skriver ett galet långt inlägg menmen :P ni ska få lite bilder på hur det ser ut här oxå :)
utanför mitt fönsterUtanför mitt fönster :)BaksidanBaksidan :)
Det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: en gammal vän

Har du inte lust att berätta varför du just valde att vara au pair och hur länge du ska vara borta? :) Hur familjen är och så vidare och var du är någonstans? :)



/en gammal vän :)

2011-07-10 @ 15:35:29
Postat av: katrin

Bra :) jag har väntat på lite bilder ;p

2011-07-10 @ 15:39:16
Postat av: Ulrika

Oj.. har inte kollat bloggen förn nu. Men i fortsättningen kommer jag vara en trogen läsare av din blogg, så keep on going with the bloggandet!:) Jag hoppas att jag får se massor med bilder på krokodiler, hajar och kängurus i fortsättningen ;)

2011-07-10 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0