Shopping

Ja idag då min lediga dag :) hade tänkt att ta sovmorgon men den vart inte av då jag iaf vaknade klockan 6 :P men det var bra då Jas hade planerat in att vi skulle åka å handla grönsaker å frukt på ett ställe med massa konstig men billig frukt/grönt så :P och ja skulle med för att få köra lite mer och för att slippa Harryson lite :P han är så söt men inte förstår han att det är helg och jag är ledig så :P ja men efter att vi handlat frukt/grönt så åkte vi hem å lassa ur det sen bar det iväg igen för att handla mat :P jag fick än en gång köra :) jamen när allt det var klart och vi var hemma var klockan bara 1 så jag bestämde mig för att ta cykeln ner till köpcentret :) hittade massa saker så fick säga till migsjälv att ja kan åka tillbax en annan gång om jag känner att jag verkligen vill ha vissa av sakerna :P men köpte iaf 2 koftor 3 linnen 1 par mysbyxor 1 större hand väska(då man måste ha vattenflaska med sig var man än ska och massa :P) å lite strumpor :P när jag sen skulle hem så viste jag inte riktigt vart jag skulle och jag såg nog ut som jag kännde mig, helt förvirrad xD för det är ett ganska stort köpcentrum och har typ 500 ingångar och inte tänkte jag på att kolla vilken ja kom in genom.. så när ja skulle ut å hitta cykeln så fick ja vandra flera varv i centrumet för att komma ut på rätt plats :P haha å sen skulle jag hem,, lika där, vart kom jag ifrån? började cykla åt ett håll men insåg att det var fel å tog ett annat som oxå var fel tills jag tillslut tog ett tredje som va rätt :) men en rätt början på en väg är väl bra i säg men det är oxå bra om resten av resan är rätt :P haha tog mig flera fel svängar för att komma hem men jag kom iaf tillslut hem :) och direkt ja klev genom dörren kom Harryson och ville leka :) han e så söt! men ja va helt galet trött så ja gick in på mitt rum och krachade på sängen tills Jas kom å sa att de va middag :) jätte god Kyckling och potatismos, och även majskorvar och brokoli... Jas tycker inte att det är så bra att jag inte äter så mye frukt och grönt så hon har bestämt att hon ska ändra på det och hon lägger alltid upp sånt på min tallrik och ja jag får väl försöka hjälpa henne med hennes mål att få mig att tycka om och vilja äta sånt :P men ja e riktigt stolt över mig själv då jag åt upp nästan allt bara lite brokoli blev kvar, men som Rik sa "baby steps" haha jaja nu är klockan halv 7 och jag skulle lätt kunna sova nu :P menmen imorn ska jag försöka komma ihåg att ta kort ;)
Ja det var allt för denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Så modig du är syrran som ger dig ut på äventyr själv och hoppas på att hitta rätt:p

2011-07-24 @ 19:15:03
Postat av: Åsa

Haha jo men jag ju som inte så mycke val :P eller vill/kan du komma å gå på upptäksfärder med mig? ;) men de gick ju ganska bra iaf :Phaha

2011-07-25 @ 07:07:40
Postat av: Katrin

Ja jag kommer gärna över och guidar dig! :)

Meeeen jag har inte pengar till de så du får övertala din arbetsgivare att du antingen ska ha så bra betalt att du kan bjuda över mig eller så får dom göra det ;P

2011-07-26 @ 20:44:10
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-26 @ 21:11:51
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men Katrin vad har du Robin till då? ;P

2011-07-27 @ 16:28:54
Postat av: Katrin

Haha! :p

2011-07-29 @ 07:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0